hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elvesztette a fonalat a Budapest Bank

Hiába az újdonságra való törekvés, a komplex megvalósítás, az emberek egyelőre nem értik, és ami még rosszabb: nem is szeretik a Budapest Bank új, Dalbir-sorozatát. Lausek Esther mellett három szakember és a fogyasztók is elmondják a véleményüket a kampányról a Kreatívban. 

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Facebookon közölte a gyászhírt a tévétársaság.

A Sir David Attenborough által is támogatott Lion’s Share alap azt mondja: ha állatokkal adod el a termékeidet, tegyél is a környezetükért.

Erős szövegíró AI-ról ír az Adweek, nagyon viszont még nem kell félni.

Startupok jelentkezését várják, június 20-ig. A feladat: megoldani a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi kihívásokat.

Változások zajlanak a Századvég körül – írja a 444. A működés átszervezésével a vezetést is átalakítják.

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Hát, aki Emesét nem értette, hogy mit képvisel, az azért elég "people call me Forrest Gump" kategória, már szori. Merthogy a Jákob lajtorjája című filmet kétszer
kellett megnéznem, az okés, de Emese szerepe nem volt ennyire bonyolult, szerintem.

Dalbir ezzel szemben eléggé készen van, viszont mennyivel jobban ír magyarul, mint ahogy beszél!
válasza hozzászólásához
#
A cikkben is szerepel, hogy: "Emeséről is sokan azt hitték, hogy a Budapest Bankot képviseli, miközben ő éppen a többi bankot testesítette meg", úgyhogy az jogos, hogy
azt sem mindenki értette, de azt legalább szerették.
#
naaaaaa!!!! azért az emese is katyvaszok tömege volt. ott sem lehetett tudni hogy kifene emese. egyszer ügyfél, egyszer alkalmazott, egyszer ismeri zoltán, egyszer nem. utána
jött a kisbetűs reklám, ami szintén öngól volt, de nagy. most nagyot akart alex szelenteni és betojt. sajnos ez a baj a labbal. amikor upc-t csináltak és nem szólt
kreativ a badárságokban minden szép volt és jó, de mikor már érezhető volt a megirt story és és a túljátszás és az ügyféli nyűg, na akkor lett eröltetetten
gyenge. Most dalbirral, aki az ogilvyre art dirre lehet azonnal asszociálni - nagyot akart pukizni a lavór és beszart (már elnézést)
csodálom a magyar marketing vezetőket. ők a hibásak ilyen baklövések miatt.
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés