hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elvesztette a fonalat a Budapest Bank

Hiába az újdonságra való törekvés, a komplex megvalósítás, az emberek egyelőre nem értik, és ami még rosszabb: nem is szeretik a Budapest Bank új, Dalbir-sorozatát. Lausek Esther mellett három szakember és a fogyasztók is elmondják a véleményüket a kampányról a Kreatívban. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A legtöbb díjra esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem.

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

„Az MPRSZ nem egy baráti társaság” - mondja Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség leköszönő elnöke. Interjú.

Nők és férfiak együtt fogtak össze az ügy érdekében, és várják további cégek és vezetők csatlakozását.

Egy nemzetközi, sokszínűséget értékelő rendezvényen kapta az elismerést a plakátkampány.

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Hát, aki Emesét nem értette, hogy mit képvisel, az azért elég "people call me Forrest Gump" kategória, már szori. Merthogy a Jákob lajtorjája című filmet kétszer
kellett megnéznem, az okés, de Emese szerepe nem volt ennyire bonyolult, szerintem.

Dalbir ezzel szemben eléggé készen van, viszont mennyivel jobban ír magyarul, mint ahogy beszél!
válasza hozzászólásához
#
A cikkben is szerepel, hogy: "Emeséről is sokan azt hitték, hogy a Budapest Bankot képviseli, miközben ő éppen a többi bankot testesítette meg", úgyhogy az jogos, hogy
azt sem mindenki értette, de azt legalább szerették.
#
naaaaaa!!!! azért az emese is katyvaszok tömege volt. ott sem lehetett tudni hogy kifene emese. egyszer ügyfél, egyszer alkalmazott, egyszer ismeri zoltán, egyszer nem. utána
jött a kisbetűs reklám, ami szintén öngól volt, de nagy. most nagyot akart alex szelenteni és betojt. sajnos ez a baj a labbal. amikor upc-t csináltak és nem szólt
kreativ a badárságokban minden szép volt és jó, de mikor már érezhető volt a megirt story és és a túljátszás és az ügyféli nyűg, na akkor lett eröltetetten
gyenge. Most dalbirral, aki az ogilvyre art dirre lehet azonnal asszociálni - nagyot akart pukizni a lavór és beszart (már elnézést)
csodálom a magyar marketing vezetőket. ők a hibásak ilyen baklövések miatt.
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés