hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eltűntek az A, B és O betűk az E.ON székházáról és honlapjáról

2015-ben a briteknél elég komoly sikere volt a kampánynak, miután a Coca Cola, vagy a McDonald's is az ügy mellé állt.

hirdetés

Az E.ON idén először csatlakozik a nemzetközi #missingtype véradó kampányhoz. A június 14-i Nemzetközi Véradó Nap apropójából egy héten keresztül az energiavállalat eltávolítja a vércsoportokat szimbolizáló A, B és O betűket logójából a budapesti székházán, a felirataiból a központi épületeiben, weboldalairól, valamint saját belső kommunikációs csatornáiról is, hogy így hívja fel a figyelmet a véradás fontosságára.

Ugyanezen a napon a cég valamennyi munkatársát arra kéri, hogy adjon vért, amire legtöbb telephelyén lehetőséget is biztosít az Országos Vérellátó Szolgálat segítségével.

Az Engine által megalkotott kampányt még 2015-ben indította el a brit Országos Egészségügyi Szolgálat (NHS) véradó és transzplantációs szervezete Nagy-Britanniában azzal a céllal, hogy megállítsa a véradók számának csökkenését. Az új véradók száma ugyanis 10 év alatt 28 százalékkal csökkent a világon.

A kampány hatalmas siker lett, abban az évben 2 milliárd emberhez ért el az üzenet a közösségi felületeken és  a sajtón keresztül, és az előző évhez képest 20 ezerrel több új donor jelentkezett csak Nagy-Brittaniában.

A #missingtype később Cannes-ban is díjat nyert az Egészség kategóriában. A kampányt azóta minden évben a nemzetközi Véradó Naphoz igazítják, és olyan brandek is csatlakoztak hozzá, mint az O2, a Coca-Cola, a McDonald's vagy a Starbucks.

Az elmúlt két év során a #missingtype-kampánynak köszönhetően számos országban több mint kétszeresére nőtt az önkéntes véradók száma. 2018-ban összesen 21 ország véradó szervezete csatlakozott az ügyhöz.

Johannes Teyssen, a németországi E.ON SE elnök-vezérigazgatója elárulta, hogy minden piacukon csatlakoznak a kampányhoz. „Büszke vagyok rá, hogy az E.ON az egyetlen vállalat, amely idén első alkalommal csoportszinten támogatja ezt a kampányt. Fontosnak tartom, hogy segítsünk azokon, akiknek vérre van szükségük, ezért természetesen én is csatlakozom véradó kollégáimhoz június 14-én” – mondta Kiss Attila, az E.ON Hungária Zrt. elnök-vezérigazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés