hirdetés
hirdetés
hirdetés

Első alkalommal hirdet Sportmarketing Díjat az MMSZ

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata meghirdette az első magyar Sportmarketing Díjat, melyre november 15-ig várják a pályázatokat.

hirdetés

A díj szervezői a legjobb hazai sportmarketing együttműködéseket keresik közleményük szerint. A Sportmarketing Díjra november 15-ig lehet beadni a pályázatokat, a 2018. január 1. és 2019. október 31. között megvalósult sportmarketing kampányokkal és együttműködésekkel.

A díjnak több kategóriája van, mint:

  • A legjobb sportszponzoráció
  • A leginnovatívabb sportmarketing-együttműködés
  • A legjobb integrált sportmarketing-együttműködés
  • A legjobb sportesemény-szponzoráció

Ezen kívül kiválasztják a legértékesebb sportoló és sportcsapat díját is. Ez nem nevezhető, ezt az MMSZ Sportmarketing Tagozata és a Neticle online médiafigyelő- és médiaelemző, mint független értékelő cég segítségével online és social media monitoring alapján határozza meg, hogy az elmúlt évben mely sportolók és sportcsapatok rendelkeztek a legnagyobb médiaértékkel. Ez alapján egy – egy TOP 10-es listát állítanak össze mindkét kategóriában.

A díjazottak közül egyet kiválasztanak majd, hogy az ESA (Európai Szponzorációs Szövetség) Best of Europe Díján, képviselje hazánkat – teszi hozzá a közlemény.

További információk a Sportmarketing Díjról és a pályázati feltételekről itt található.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés