hirdetés
hirdetés
hirdetés

Előrefizetéssel mentené meg kiskereskedelmi beszállítóit az Unilever

Emellett különböző nagyösszegű adományokkal száll be a koronavírus elleni harcba.

hirdetés

Előre kifizetéseket fontolgat az ügynökségeinek, valamint a KKV beszállítóinak az Unilver, hogy megmentse ezeket a cégeket az ellehetetlenüléstől. „Többféle pénzügyi támogatói mechanizmusunk van, amikkel segíteni tudjuk azokat a beszállítóinkat, akik most a legkiszolgáltatottabb helyzetben vannak” – idézi a FMCG multi szóvivőjét a Campaign.

Emellett a vállalat különböző adományokkal is beszáll a járvány elleni harcba. Egyrészt 100 millió eurót különít el erre a célra, melynek egy részét a Világgazdasági Fórum által létrehozott Covid Action Platformnak adományozza fertőtlenítőszerek formájában. Emellett a termelés átszervezésével kórházak, iskolák és egyéb intézmények számára is megkezdik a fertőtlenítőszerek gyártását.

Természetesen Magyarország sem marad ki a vállalat globális járványügyi intézkedéseiből. Itthon főleg termékadományokkal támogatják a nehéz helyzetben lévőket:

  •  A hajléktalanok élelmezését – egy civil szervezeten keresztül – több ezer Knorr-termékkel segíti;
  • időskorúakat ellátó intézményekhez 900 flakon, azaz közel 700 liter Domestost juttat el,
  • egészségügyi intézmények számára több mint 1200 liter fertőtlenítő szert adományoz;
  • a Domestos Iskolamosdó Felújítási Programban részt vevő 30 iskolához intézményenként több száz flakon Domestost és folyékony Baba szappant szállít ki; továbbá
  •  a nyírbátori önkormányzatnak és kormányhivatalnak is adományoz fertőtlenítő szereket.

„„Reméljük, hogy a 100 millió euró értékű szappan-, fertőtlenítő-, fehérítő- és élelmiszeradományunk érdemben hozzájárul az emberek életének védelméhez, dolgozóink jövedelmének és állásának megóvása pedig megnyugvást ad az érintetteknek ezekben a nehéz időkben. Vállalatunk erős pénzügyi helyzete azt jelenti, hogy megadhatjuk és meg is kell adnunk ezt a kiegészítő támogatást” – mondta Alan Jope, az Unilever elnök-vezérigazgatója.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A hidegháború és az űrverseny a grafikusokból is kihozta a legvadabb álmokat.  

Összes lapjában és online felületein is közös tapsra buzdít a kiadó.

A Most Mobilszerviz nekik segítene. Az új brand bevezető kampányát a Human Telex fejlesztette. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Tanácsokat osztanak azoknak, akik most másokon segíthetnek. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Őrültségnek tűnik épp most országimázs-reklámra költeni, de a portugálok inkább aktualizálták az üzenetet.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés