hirdetés
hirdetés
hirdetés

Előfizetési modellt indít a Mixcloud

Nem az egész platformra vonatkozik, egyelőre tesztüzemben fut.

hirdetés

Select néven előfizetési konstrukcióval próbálkozik a Mixcloud, jelentette be az oldal maga, illetve tudtuk meg a Dalszerző cikkéből.

Ennek lényege, hogy bizonyos podcastok, rádióműsorok vagy dj-k csatornáira előfizethetnek a felhasználók, és a befolyt pénzből nem csak a műsorokban, mixekben elhangzó zenék szerzői, jogtulajdonosai kapnak pénzt, hanem maguk a feltöltők, azaz a műsorok összeállítói is. Ez nem az egész Mixcloudra vonatkozna amúgy, jelenleg 47 csatornán működik az opció (ezen az aloldalon lehet megtekinteni, hogy kiknél https://www.mixcloud.com/select/), és egyelőre csak a meghívásos alapon működik, azaz a Mixcloud dönt arról, hogy ki kérhet pénzt a munkájáért. Regisztrálni azonban lehet, ha érdekli az embert, mert a kör bővülni fog.

Az ingyenes Mixcloudot nem befolyásolja egyelőre a változás, azaz ugyanúgy lehet mixeket és podcastokat hallani, de ugye ezeknél előre nem lehet már látni a tracklisteket egy ideje, csak ha végighallgatja azokat az ember. A fizetős opcióval ez is lehetővé válik, azaz a teljes tracklist előre látható lesz megint, illetve offline is lehet majd zenét hallgatni. A cél hosszú távon váhatóan az lesz, hogy minél több ingyenes felhasználó válljon előfizetővé a kényelmi funkciók bevezetésével, pontosabban újra bevezetésével a fizetős konstrukció keretében.

Jelenleg a Mixcloud határozza meg az előfizetési minimumot, de a felhasználó adhat többet is. A szolgáltatás mindenhol elérhető, kivéve Észak-Koreát, Kínát és Japánt.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Megújulás címmel indult a kampány, a filmekben Liptai vicces helyzetekbe keveredik a Real-boltokban.

A Szabad Pécs szerint az őszi önkormányzati választások során hatalomátvételtől tart a jelenlegi fideszes vezetés.

A Mitte új ügyfelei közt megtalálható a régió egyik legnagyobb aukciósháza, felsőoktatási intézmény, illetve független ingatlantanácsadó cég is. 

A cél a kártyadigitalizációk és a tranzakciók ösztönzése mellett az OTP Bank innovatív arculatának építése volt.

2,3 milliárd forintos veszteséggel zárta 2018-at a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés