hirdetés
hirdetés
hirdetés

Előfizetési modellt indít a Mixcloud

Nem az egész platformra vonatkozik, egyelőre tesztüzemben fut.

hirdetés

Select néven előfizetési konstrukcióval próbálkozik a Mixcloud, jelentette be az oldal maga, illetve tudtuk meg a Dalszerző cikkéből.

Ennek lényege, hogy bizonyos podcastok, rádióműsorok vagy dj-k csatornáira előfizethetnek a felhasználók, és a befolyt pénzből nem csak a műsorokban, mixekben elhangzó zenék szerzői, jogtulajdonosai kapnak pénzt, hanem maguk a feltöltők, azaz a műsorok összeállítói is. Ez nem az egész Mixcloudra vonatkozna amúgy, jelenleg 47 csatornán működik az opció (ezen az aloldalon lehet megtekinteni, hogy kiknél https://www.mixcloud.com/select/), és egyelőre csak a meghívásos alapon működik, azaz a Mixcloud dönt arról, hogy ki kérhet pénzt a munkájáért. Regisztrálni azonban lehet, ha érdekli az embert, mert a kör bővülni fog.

Az ingyenes Mixcloudot nem befolyásolja egyelőre a változás, azaz ugyanúgy lehet mixeket és podcastokat hallani, de ugye ezeknél előre nem lehet már látni a tracklisteket egy ideje, csak ha végighallgatja azokat az ember. A fizetős opcióval ez is lehetővé válik, azaz a teljes tracklist előre látható lesz megint, illetve offline is lehet majd zenét hallgatni. A cél hosszú távon váhatóan az lesz, hogy minél több ingyenes felhasználó válljon előfizetővé a kényelmi funkciók bevezetésével, pontosabban újra bevezetésével a fizetős konstrukció keretében.

Jelenleg a Mixcloud határozza meg az előfizetési minimumot, de a felhasználó adhat többet is. A szolgáltatás mindenhol elérhető, kivéve Észak-Koreát, Kínát és Japánt.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

A magyar rendező filmjében Vanessa Kirby és Shia LaBeouf mellett a Succession sztárja, Sarah Snook is szerepelni fog.

Gondolom már kitaláltátok, de igen, egy meleg pár áll a kávémárka belgiumi hirdetésének középpontjában.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés