hirdetés
hirdetés
hirdetés

Előfizetési modellt indít a Mixcloud

Nem az egész platformra vonatkozik, egyelőre tesztüzemben fut.

hirdetés

Select néven előfizetési konstrukcióval próbálkozik a Mixcloud, jelentette be az oldal maga, illetve tudtuk meg a Dalszerző cikkéből.

Ennek lényege, hogy bizonyos podcastok, rádióműsorok vagy dj-k csatornáira előfizethetnek a felhasználók, és a befolyt pénzből nem csak a műsorokban, mixekben elhangzó zenék szerzői, jogtulajdonosai kapnak pénzt, hanem maguk a feltöltők, azaz a műsorok összeállítói is. Ez nem az egész Mixcloudra vonatkozna amúgy, jelenleg 47 csatornán működik az opció (ezen az aloldalon lehet megtekinteni, hogy kiknél https://www.mixcloud.com/select/), és egyelőre csak a meghívásos alapon működik, azaz a Mixcloud dönt arról, hogy ki kérhet pénzt a munkájáért. Regisztrálni azonban lehet, ha érdekli az embert, mert a kör bővülni fog.

Az ingyenes Mixcloudot nem befolyásolja egyelőre a változás, azaz ugyanúgy lehet mixeket és podcastokat hallani, de ugye ezeknél előre nem lehet már látni a tracklisteket egy ideje, csak ha végighallgatja azokat az ember. A fizetős opcióval ez is lehetővé válik, azaz a teljes tracklist előre látható lesz megint, illetve offline is lehet majd zenét hallgatni. A cél hosszú távon váhatóan az lesz, hogy minél több ingyenes felhasználó válljon előfizetővé a kényelmi funkciók bevezetésével, pontosabban újra bevezetésével a fizetős konstrukció keretében.

Jelenleg a Mixcloud határozza meg az előfizetési minimumot, de a felhasználó adhat többet is. A szolgáltatás mindenhol elérhető, kivéve Észak-Koreát, Kínát és Japánt.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés