hirdetés
hirdetés
hirdetés

Előfizetési modellt indít a Mixcloud

Nem az egész platformra vonatkozik, egyelőre tesztüzemben fut.

hirdetés

Select néven előfizetési konstrukcióval próbálkozik a Mixcloud, jelentette be az oldal maga, illetve tudtuk meg a Dalszerző cikkéből.

Ennek lényege, hogy bizonyos podcastok, rádióműsorok vagy dj-k csatornáira előfizethetnek a felhasználók, és a befolyt pénzből nem csak a műsorokban, mixekben elhangzó zenék szerzői, jogtulajdonosai kapnak pénzt, hanem maguk a feltöltők, azaz a műsorok összeállítói is. Ez nem az egész Mixcloudra vonatkozna amúgy, jelenleg 47 csatornán működik az opció (ezen az aloldalon lehet megtekinteni, hogy kiknél https://www.mixcloud.com/select/), és egyelőre csak a meghívásos alapon működik, azaz a Mixcloud dönt arról, hogy ki kérhet pénzt a munkájáért. Regisztrálni azonban lehet, ha érdekli az embert, mert a kör bővülni fog.

Az ingyenes Mixcloudot nem befolyásolja egyelőre a változás, azaz ugyanúgy lehet mixeket és podcastokat hallani, de ugye ezeknél előre nem lehet már látni a tracklisteket egy ideje, csak ha végighallgatja azokat az ember. A fizetős opcióval ez is lehetővé válik, azaz a teljes tracklist előre látható lesz megint, illetve offline is lehet majd zenét hallgatni. A cél hosszú távon váhatóan az lesz, hogy minél több ingyenes felhasználó válljon előfizetővé a kényelmi funkciók bevezetésével, pontosabban újra bevezetésével a fizetős konstrukció keretében.

Jelenleg a Mixcloud határozza meg az előfizetési minimumot, de a felhasználó adhat többet is. A szolgáltatás mindenhol elérhető, kivéve Észak-Koreát, Kínát és Japánt.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés