hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elmegy a Figyelőnet főszerkesztője

Távozik a Figyelőnet főszerkesztői pozíciójából Orosz Györgyi. A háttérben a Sanoma híroldalainak átalakítása áll, az FN.hu megszűnik.

hirdetés

A Marketing & Média Online értesülései szerint távozik Orosz Györgyi a Figyelőnet főszerkesztői pozíciójából. A lap úgy tudja, hogy a szakember a Sanoma híroldalainak átalakítása miatt megy el. Információik szerint az önálló FN.hu megszűnik, az oldal FN24 néven a Hír24.hu rovataként működik tovább. Az MMOnline azt is írja, hogy hamarosan bejelentik, ki lesz a megújuló Hír24.hu főszerkesztője.

Orosz Györgyi 2009. júliusától irányította az FN.hu szerkesztőségét. A távozó főszerkesztő 15 évet töltött közszolgálati és kereskedelmi televízióknál. 2000-től két éven át felelős szerkesztője és egyben műsorvezetője volt az MTV Ma reggel és Naprakész műsorainak, és szerkesztette az Aktuális adásait. 2002 óta ugyancsak a közszolgálati csatorna Az Este című hírháttér-műsorának felelős szerkesztőjeként a napi adás megszervezése mellett a riporterek, műsorvezetők és a napi szerkesztők munkáját irányította. Emellett szerkesztőségvezetőként felelt a teljes műsor menedzseléséért, kialakításáért, valamint a munkatársak fejlesztéséért.

A szakember az Államigazgatási Főiskolán diplomázott, elvégezte az MTV posztgraduális médiaiskoláját, és a CEU üzleti karának több posztgraduális képzésén is szerzett oklevelet.

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés