hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elmaradhat a Filmszemle

A Nemzeti Erőforrás Minisztériumhoz fordult a 42. Magyar Filmszemle ügyében a Magyar Mozgókép Közalapítvány Kuratóriuma. A szervezet ugyanis nem rendelkezik elegendő forrással a 2011-es szemle megrendezéséhez.

hirdetés

A Magyar Mozgókép Közalapítvány Kuratóriuma (MMKK) a jövő februári 42. Magyar Filmszemle megrendezése ügyében a Nemzeti Erőforrás Minisztériumához fordult - írja az alapítvány közleményében, miután a jövő évi keretüket 5,4 milliárdról 1,035 milliárdra csökkentették.

Az MMKA szerint a Magyarország 2011. első félévi, soros európai uniós elnökségére és a magyar filmkultúra érdekeire való tekintettel is fontos lenne megtartani a több mint 40 éve folyamatosan megrendezett eseményt, amely a közpénz támogatásával létrejött magyar filmalkotások bemutatását szolgálja.

A Népszabadság szerint az MMKA  5,4 milliárdról 1,035 milliárdra csökkentett 2011-es költségvetésben szereplő támogatásából félmilliárd azonnal elmegy a kereskedelmi bankoknak járó kamattartozásra, a fennmaradó félmilliárd pedig nem elég arra sem, hogy az alapítvány eleget tegyen minden törvényi kötelezettségének. A közalapítvány feladatai közé tartozik a magyar filmek külföldi fesztiválszerepléseinek finanszírozása a Filmunión keresztül, ennek a költsége önmagában meghaladja az évi 100 milliót. Emellett az MMKA fizeti a Magyar Mozgókép Mestere címekkel járó honoráriumokat, támogatja a filmterjesztést, a filmes oktatást, a szakkiadványokat, a filmszakma külföldi szervezetekben viselt tagságával járó díjakat, és mindezek mellett még évente átlagosan 150 millió forinttal támogatja a Magyar Filmszemle megrendezését.  

Hétfőn a szemléket rendező filmművészszövetség rendkívüli közgyűlésén a bojkott is szóba került, végül a jövő februári rendezvény megtartása mellett szavaztak. 

(forrás: Népszabadság )
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.