hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elmaradhat a Filmszemle

A Nemzeti Erőforrás Minisztériumhoz fordult a 42. Magyar Filmszemle ügyében a Magyar Mozgókép Közalapítvány Kuratóriuma. A szervezet ugyanis nem rendelkezik elegendő forrással a 2011-es szemle megrendezéséhez.

hirdetés

A Magyar Mozgókép Közalapítvány Kuratóriuma (MMKK) a jövő februári 42. Magyar Filmszemle megrendezése ügyében a Nemzeti Erőforrás Minisztériumához fordult - írja az alapítvány közleményében, miután a jövő évi keretüket 5,4 milliárdról 1,035 milliárdra csökkentették.

Az MMKA szerint a Magyarország 2011. első félévi, soros európai uniós elnökségére és a magyar filmkultúra érdekeire való tekintettel is fontos lenne megtartani a több mint 40 éve folyamatosan megrendezett eseményt, amely a közpénz támogatásával létrejött magyar filmalkotások bemutatását szolgálja.

A Népszabadság szerint az MMKA  5,4 milliárdról 1,035 milliárdra csökkentett 2011-es költségvetésben szereplő támogatásából félmilliárd azonnal elmegy a kereskedelmi bankoknak járó kamattartozásra, a fennmaradó félmilliárd pedig nem elég arra sem, hogy az alapítvány eleget tegyen minden törvényi kötelezettségének. A közalapítvány feladatai közé tartozik a magyar filmek külföldi fesztiválszerepléseinek finanszírozása a Filmunión keresztül, ennek a költsége önmagában meghaladja az évi 100 milliót. Emellett az MMKA fizeti a Magyar Mozgókép Mestere címekkel járó honoráriumokat, támogatja a filmterjesztést, a filmes oktatást, a szakkiadványokat, a filmszakma külföldi szervezetekben viselt tagságával járó díjakat, és mindezek mellett még évente átlagosan 150 millió forinttal támogatja a Magyar Filmszemle megrendezését.  

Hétfőn a szemléket rendező filmművészszövetség rendkívüli közgyűlésén a bojkott is szóba került, végül a jövő februári rendezvény megtartása mellett szavaztak. 

(forrás: Népszabadság )
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.