hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elle - nemsokára Magyarországon

Az Elle divat- és életmódmagazin magyarországi bevezetésére készül a lap francia, illetve nemzetközi licenceinek tulajdonosa, a Hachette Filipacchi.
hirdetés

Elle - nemsokára Magyarországon

[2001.02.28. 10:48]

Az Elle divat- és életmódmagazin magyarországi bevezetésére készül a lap francia, illetve nemzetközi licenceinek tulajdonosa, a Hachette Filipacchi.

A magazin - amelynek kiadását itthon az Adoc-Semic Kft. vállalta - várhatóan ősszel kerül a piacra. A lap egyelőre 140 oldalon 70-ezres példányszámban jelenik meg, de mindkét szám növekedhet a jövőben, ez azonban a hirdetési piac függvénye. A magyar Elle induláskor a lap 25 százalékát akarja megtölteni versenyképes - 1 millió forint körüli - áron kínált hirdetésekkel.

A kiadó elsősorban az A és B státuszú, 25 és 40 év közötti olvasóközönségnek szánja a magazint. A magyar Elle indulásakor 40 százalékban hazai, 60 százalékban nemzetközi tartalomra és képanyagra épül. A külföldi részek elsősorban a francia, a brit, az olasz, a német és az amerikai mutációkból merít, de a teljes nemzetközi anyaghoz is korlátlanul hozzáférhet. Az elegáns magazinok egyik klasszikusának számító Elle a világ 33 országában jelenik meg, a hazai kiadás a 31-dik lesz.
(Forrás: Világgazdaság)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A célja, hogy növelje az iparági normákat a reklámozást érintő márkabiztonsági és médiafelelősségi kérdésekben. 

A Meteo projekt az aktuális időjárási viszonyokhoz alakítja a cég programmatic hirdetéseit.

A Mokka egyik októberi adásában tolták túl egy divatüzlet bemutatását.

Az új kampányban arra hívják fel a figyelmet, hogy az elimerő szavakból üzletet lehet építeni az online térben, egyben pedig a Telekom Üzleti Okoswifi Rendszer szolgáltatást is népszerűsítik.

December óta megbízott főszerkesztő volt, a kinevezés március 1-jével véglegesedett, csakúgy, mint Ilku Miklós, főszerkesztő-helyettes esetében.

hirdetés
hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!