hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elle - nemsokára Magyarországon

Az Elle divat- és életmódmagazin magyarországi bevezetésére készül a lap francia, illetve nemzetközi licenceinek tulajdonosa, a Hachette Filipacchi.
hirdetés

Elle - nemsokára Magyarországon

[2001.02.28. 10:48]

Az Elle divat- és életmódmagazin magyarországi bevezetésére készül a lap francia, illetve nemzetközi licenceinek tulajdonosa, a Hachette Filipacchi.

A magazin - amelynek kiadását itthon az Adoc-Semic Kft. vállalta - várhatóan ősszel kerül a piacra. A lap egyelőre 140 oldalon 70-ezres példányszámban jelenik meg, de mindkét szám növekedhet a jövőben, ez azonban a hirdetési piac függvénye. A magyar Elle induláskor a lap 25 százalékát akarja megtölteni versenyképes - 1 millió forint körüli - áron kínált hirdetésekkel.

A kiadó elsősorban az A és B státuszú, 25 és 40 év közötti olvasóközönségnek szánja a magazint. A magyar Elle indulásakor 40 százalékban hazai, 60 százalékban nemzetközi tartalomra és képanyagra épül. A külföldi részek elsősorban a francia, a brit, az olasz, a német és az amerikai mutációkból merít, de a teljes nemzetközi anyaghoz is korlátlanul hozzáférhet. Az elegáns magazinok egyik klasszikusának számító Elle a világ 33 országában jelenik meg, a hazai kiadás a 31-dik lesz.
(Forrás: Világgazdaság)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.