hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elkészült a Quimby-sör

„Az ördög magyar hangja” névre keresztelt sört a Monyo Brewing készítette a Quimbyvel. Többek között ezért vörös. 

hirdetés

A magyarországi kézműves sörforradalom jelentős brandje és sőrfőzője, a Monyo Brewing megalkotta az iható Quimbyt: a sör egy vörös Indian Pale Ale, a címkén pedig a zenekar tagjai láthatók a Monyo címkéiről megszokott szürreális-rajzfilmes stílusban.

„Az egész azzal kezdődik, hogy mi felfedezzük a kreativitást egy csomó minden másban is, mint a saját zenénkben” – mondja a sajtóanyagban Kárpáti József Dódi, a Quimby trombitása, aki a zenekarból projektfelelősként az ízvilág meghatározásától kezdve a kóstolásokon át, egészen a sörfőzésig, mindenből kivette a részét, például malátát roppantott és adagolta a komlót a sörhöz.

„Néhány kismennyiségű (10-20l) házi tesztfőzet után elhatároztuk, hogy a sörforradalom zászlóshajóját, az India Pale Ale-t választjuk. Ezt az IPA-t egy Mosaic komlóval főztük és hidegkomlóztuk, aminek eredménye egy nagyon friss, illatos, citrusos és markánsan keserű sör” – mondja a sör ízvilágáról Németh Antal, a Monyo sörfőző mestere.

Megkóstoltuk mi is: könnyen fogyasztható, populáris, erősen komlós, de különleges ízvilágú vörös sörről van szó. Amúgy egy Quimby-szerzemény miatt vörös: „Nekem mindegy, csak a színe legyen vörös…”

A címkén látható grafikát, rajta a zenészekről készült rajzokat a Graphasel Design Studio készítette.

A sört bemutató tájékoztató után a zenekar tagjai száz palackot dedikáltak, amiből a bemutatón az összes példány elkelt. Az ebből befolyó összeget a kőbányai Down Alapítvány Gondozóházának juttatják el, akik többször segítettek a Monyo Brewing söreinek a csomagolásában.

Kemény Gabriella
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés