hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elképzelhetetlen lenne nélküle Lady Gaga

A Kreatív történetében soha nem volt még hagyományos értelemben vett világsztár a címlapon, szóval ezt muszáj ideírnunk. Alexander Bard, az egykori svéd trashdance-legenda, az Army of Lovers egyik tagja, producer, filozófus és médiaszociológus a Brand & Music konferenciánkon járt Budapesten, és ebből az alkalomból készítettünk vele egy hosszú interjút. Halál volt legépelni, mert Alexander egy energiabomba, alig lehetett belefojtani a szót, igaz, kár is lett volna. Délután hat és este kilenc között négy kávét és egy kólát fogyasztott el, a címlapfotózás minden percét gyermeki bájjal élvezte, címlap-artdirectorunkat instruálta, velünk együtt ötletelt, futott a hatos villamos előtt, galambokat kergetett a Blaha Lujza téren. Utána pedig elmesélte, hogyan alakul át az internet miatt a zeneipar, mit gondol a multicégek átverésre épülő kommunikációjáról, az accountvezérelt reklámügynökségekről, és miért Lady Gaga a legfantasztikusabb popsztár ma.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Jeremy Cohen alelnöki pozícióban, Londonból irányítja a WPP hálózathoz tartozó Geometry tanácsadói munkáját az európai, közel-keleti és afrikai régióban.

A bár kinézetén a Positive Adamsky és a TorTer Design dolgozott együtt.

A T-Systems Symposium kommunikációs, kreatív és szervezési feladatait meghívásos tenderen nyerte el az ügynökség.

A tárgyalások alatt 60 százalékkal csökkentett, de így is kiugróan magas büntetést szabott ki a Versenyhivatal.

Varga Zoltán, 24.hu-t is kiadó Centrál Médiacsoport tulajdonosa után Szauer Pétert, a HVG Kiadó Zrt. elnök-vezérigazgatóját szedte elő a NER propaganda.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Pont Itt magazin tematikus online különszámában külföldi jó példákból, a vírushelyzetre adott kreatív megoldásokból is szemezgetnek, ingyenesen letölthető!

Olyan kültérre tervezett alkotásokat várnak, amelyek szabadon, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés