hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elképesztő ügynökségi iroda a barbároknál

Átalakította New York-i irodáját a The The Barbarian Group. A gondosan megtervezett térben helyet kapott egy több mint 400 négyzetméteres íróasztal is. Érdemes megnézni a bemutató videót.

hirdetés

Emlékeznek még arra, amit Hidvégi Tom, a Laboratory ügyvezetője nyilatkozott múlt heti interjúnkban? Az ő első lépése az volt, hogy lebontotta a falakat az ügynökség egyes részlegei között. Nos, ennél is tovább mentek a New York-i The The Barbarian Group nevű ügynökségnél.

Ők ugyanis egy asztalhoz ültettek mindenkit – szó szerint. 408,77 négyzetméter – ekkora annak az – általuk csak Superdesk-nek nevezett – asztalnak a felülete, amelyet Clive Wilkinson építész-belsőépítész tervezése mellett, Los Angelesből odaszállítva állítottak fel az irodájukban, amelyben a videó tanúsága szerint az Apple-laptopok tömkelege és természetesen a bárpult is alapfelszereltség. A Superdesket és az irodát Benjamin Palmer alapító és Sophie Kelly ügyvezető mutatják be, Palmer még azt is elmondja, hogy az óriás-íróasztalhoz olyan anyagokat használtak fel, hogy az végül olcsóbban jött ki, mintha hagyományos irodai munkaállomásokat alakítottak volna ki.

Az irodát az Adweek-en mutatták be, a szakmai híroldal pedig a cikk végén ironikusan megjegyzi: „nézzék meg a videót és próbálják meg nem rosszul érezni magukat a saját, szánalmas munkahelyük miatt”. Ami ez esetben nyilván nem könnyű, tekintve, hogy sok ügynökség – meg úgy általában akármilyen – cég teljes irodája kisebb helyen terül el, mint a barbárok 400 négyzetméteres asztala.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Valódi, nem eljátszott fotók adják a mexikói kampány alapját.

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

Már forgatják a Mintaapák c. dramedyt.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés