hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elképesztő ügynökségi iroda a barbároknál

Átalakította New York-i irodáját a The The Barbarian Group. A gondosan megtervezett térben helyet kapott egy több mint 400 négyzetméteres íróasztal is. Érdemes megnézni a bemutató videót.

hirdetés

Emlékeznek még arra, amit Hidvégi Tom, a Laboratory ügyvezetője nyilatkozott múlt heti interjúnkban? Az ő első lépése az volt, hogy lebontotta a falakat az ügynökség egyes részlegei között. Nos, ennél is tovább mentek a New York-i The The Barbarian Group nevű ügynökségnél.

Ők ugyanis egy asztalhoz ültettek mindenkit – szó szerint. 408,77 négyzetméter – ekkora annak az – általuk csak Superdesk-nek nevezett – asztalnak a felülete, amelyet Clive Wilkinson építész-belsőépítész tervezése mellett, Los Angelesből odaszállítva állítottak fel az irodájukban, amelyben a videó tanúsága szerint az Apple-laptopok tömkelege és természetesen a bárpult is alapfelszereltség. A Superdesket és az irodát Benjamin Palmer alapító és Sophie Kelly ügyvezető mutatják be, Palmer még azt is elmondja, hogy az óriás-íróasztalhoz olyan anyagokat használtak fel, hogy az végül olcsóbban jött ki, mintha hagyományos irodai munkaállomásokat alakítottak volna ki.

Az irodát az Adweek-en mutatták be, a szakmai híroldal pedig a cikk végén ironikusan megjegyzi: „nézzék meg a videót és próbálják meg nem rosszul érezni magukat a saját, szánalmas munkahelyük miatt”. Ami ez esetben nyilván nem könnyű, tekintve, hogy sok ügynökség – meg úgy általában akármilyen – cég teljes irodája kisebb helyen terül el, mint a barbárok 400 négyzetméteres asztala.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Házon belülről érkezik az utód a Bors kiadójánál.

A grillparty kampányt a Spice készítette.

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés