hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elképesztő ügynökségi iroda a barbároknál

Átalakította New York-i irodáját a The The Barbarian Group. A gondosan megtervezett térben helyet kapott egy több mint 400 négyzetméteres íróasztal is. Érdemes megnézni a bemutató videót.

hirdetés

Emlékeznek még arra, amit Hidvégi Tom, a Laboratory ügyvezetője nyilatkozott múlt heti interjúnkban? Az ő első lépése az volt, hogy lebontotta a falakat az ügynökség egyes részlegei között. Nos, ennél is tovább mentek a New York-i The The Barbarian Group nevű ügynökségnél.

Ők ugyanis egy asztalhoz ültettek mindenkit – szó szerint. 408,77 négyzetméter – ekkora annak az – általuk csak Superdesk-nek nevezett – asztalnak a felülete, amelyet Clive Wilkinson építész-belsőépítész tervezése mellett, Los Angelesből odaszállítva állítottak fel az irodájukban, amelyben a videó tanúsága szerint az Apple-laptopok tömkelege és természetesen a bárpult is alapfelszereltség. A Superdesket és az irodát Benjamin Palmer alapító és Sophie Kelly ügyvezető mutatják be, Palmer még azt is elmondja, hogy az óriás-íróasztalhoz olyan anyagokat használtak fel, hogy az végül olcsóbban jött ki, mintha hagyományos irodai munkaállomásokat alakítottak volna ki.

Az irodát az Adweek-en mutatták be, a szakmai híroldal pedig a cikk végén ironikusan megjegyzi: „nézzék meg a videót és próbálják meg nem rosszul érezni magukat a saját, szánalmas munkahelyük miatt”. Ami ez esetben nyilván nem könnyű, tekintve, hogy sok ügynökség – meg úgy általában akármilyen – cég teljes irodája kisebb helyen terül el, mint a barbárok 400 négyzetméteres asztala.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés