hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elképesztő ügynökségi iroda a barbároknál

Átalakította New York-i irodáját a The The Barbarian Group. A gondosan megtervezett térben helyet kapott egy több mint 400 négyzetméteres íróasztal is. Érdemes megnézni a bemutató videót.

hirdetés

Emlékeznek még arra, amit Hidvégi Tom, a Laboratory ügyvezetője nyilatkozott múlt heti interjúnkban? Az ő első lépése az volt, hogy lebontotta a falakat az ügynökség egyes részlegei között. Nos, ennél is tovább mentek a New York-i The The Barbarian Group nevű ügynökségnél.

Ők ugyanis egy asztalhoz ültettek mindenkit – szó szerint. 408,77 négyzetméter – ekkora annak az – általuk csak Superdesk-nek nevezett – asztalnak a felülete, amelyet Clive Wilkinson építész-belsőépítész tervezése mellett, Los Angelesből odaszállítva állítottak fel az irodájukban, amelyben a videó tanúsága szerint az Apple-laptopok tömkelege és természetesen a bárpult is alapfelszereltség. A Superdesket és az irodát Benjamin Palmer alapító és Sophie Kelly ügyvezető mutatják be, Palmer még azt is elmondja, hogy az óriás-íróasztalhoz olyan anyagokat használtak fel, hogy az végül olcsóbban jött ki, mintha hagyományos irodai munkaállomásokat alakítottak volna ki.

Az irodát az Adweek-en mutatták be, a szakmai híroldal pedig a cikk végén ironikusan megjegyzi: „nézzék meg a videót és próbálják meg nem rosszul érezni magukat a saját, szánalmas munkahelyük miatt”. Ami ez esetben nyilván nem könnyű, tekintve, hogy sok ügynökség – meg úgy általában akármilyen – cég teljes irodája kisebb helyen terül el, mint a barbárok 400 négyzetméteres asztala.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Gondolom már kitaláltátok, de igen, egy meleg pár áll a kávémárka belgiumi hirdetésének középpontjában.

Az egyik legismertebb filmes, sorozatos, képregényes rendezvény hazai kiadását augusztusban rendezik.

Engedély nélkül került ki a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórházról szóló cikk. De nem a cikk szerzője, hanem az online szerkesztő távozik.

Kétfordulós tenderen választották ki az ügynökséget.

„Mélységesen tisztelt és szeretett kollégánktól, barátunktó,l az MRSZ első Tiszteletbeli Örökös Tagjától fájdalommal búcsúzunk".

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés