hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elkelt az MNB 200 milliós médiatendere

Eredményt hirdetett a Magyar Nemzeti Bank októberben meghirdetett médiatenderén. A 200 millió forintra becsült megbízásért öt cég indult. 

hirdetés

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) még októberben hirdette meg közbeszerzési eljárását, ahol hirdetésszervezési tevékenységre kerestek partnert.

A Tenders Electronic Daily szerint öt ajánlat érkezett, a hirdetmény azonban csak a nyertes nevét közli: a PanMedia Western a kiírásban becsült nettó 200 millió forintért vállalja el a kétéves szerződést.

Legutóbb a Media Insight volt az MNB médiapartnere.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés