hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Telenor MyTV-n indul az RTL Most+

A kifejezetten a disztribúciós partnerek számára továbbfejlesztett RTL Most+ a Telenor MyTV-n debütál.

hirdetés

Az RTL Magyarország 2019. május 31-én jelentette be, hogy a disztribúciós partnereknek kínált tartalmai kiegészülnek az RTL Most prémium változatával. „Az RTL Most+ nevet viselő termék mind tartalmában, mind funkcióiban az RTL Most továbbfejlesztett verziója és fő célja, hogy a telekommunikációs cégek és kábelszolgáltatók kínálatát a modern tartalomfogyasztás igényei szerint bővítse" – olvasható a tévétársaság közleményében. A cég, illetve a Telenor is augusztus 9-én jelentette be, hogy Magyarországon elsőként a Telenor MyTV online szolgáltatás előfizetői használhatják majd az RTL Magyarország RTL Most+ platformját, várhatóan 2019 utolsó negyedévétől.

Az RTL Most+ fő különbségei az RTL Mosthoz képest, hogy csak az RTL Magyarország disztribúciós partnerein keresztül lesz elérhető, kevesebb reklámot sugároznak az alapverzióhoz képest, minden csatornának lesz élő streamje, a tartalmak hosszabb ideig visszanézhetőek, illetve Chromecaston keresztül is használható.

„A digitális a jövő és az RTL Most jelenlegi sikere alapján biztosak vagyunk benne, hogy ez a továbbfejlesztett, bővített verzió értéket jelent a televízió előfizetők számára, hiszen a többképernyős elérés ma már szinte elvárás” – fogalmazott Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális igazgatója.

Birck Balázs, a Telenor otthoni szolgáltatások üzletág-igazgatója hozzátette: „Nem titkolt célunk, hogy ügyfeleinknek prémium minőségű szolgáltatásokat kínáljunk a Hipernet hálózaton keresztül. Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy portfóliónk ismét egy exkluzív platformmal bővül. Felméréseink azt mutatják, hogy egyre többen választják az online tévészolgáltatásokat, és az ügyfelek igénylik a bővülő tartalom kínálatot. Ahogy a MyTV-t, úgy annak szolgáltatásait is hűség nélkül tesszük elérhetővé nemcsak a telenorosoknak, hanem bármely hazai mobilszolgáltató ügyfeleinek.”

A szolgáltatás pontos indulásáról a két vállalat a későbbiekben ad tájékoztatást.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés