hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult a Young Cannes Lions

Idén is elkezdődött a nevezés a Young Cannes Lions-ra. Az előválogató győztesei fogják képviselni hazánkat Cannes-ban.

hirdetés

Megkezdődött a Young Cannes Lions hazai előválogatója. A versenyre 28 év alatti fiatalok jelentkezését várják, akik idén kizárólag film kategóriában indulhatnak. A magyarországi előválogató nyertes csapata képviselheti majd hazánkat a Cannes-i Reklámfesztiválon. A verseny Cannes-i díjazottjai a következő Cannes Lions-re is részvételi lehetőséget nyernek.

A hazai előválogató kétfordulós, az első fordulóra április 26. és május 11. között kerül sor. A részvételhez május 11-ig a Young Cannes Lions hazai weboldalán kell regisztrálni önéletrajzzal és a megadott brief alapján elkészített nevezési anyagokkal. Az első brief április 26-tól érhető el a honlapon.

A továbbjutottak egy újabb fordulóban május 16-tól mérhetik össze újra erőiket, melynek határideje május 20. Az anyagokat angolul kell szakmai zsűri előtt prezentálni május 24-én. A nyertes csapatot május 26-án hirdetik ki a Portfolio Night-on.

Az előválogatási versenyt a WPP csoporthoz tartozó hazai ügynökségek, azaz a JWT, a Grey, az Ogilvy és a Young & Rubicam Budapest támogatja. A versenyre regisztrálni és nevezni annak honlapján lehet.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés