hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult a roma médiatábor

Elindult a Buvero, a Romédia Alapítvány roma lányoknak indított, intenzív, civil újságíróképzése. Így telt az első elméleti oktatási hét.

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Roma lányoknak indított újságíróképzést a Romédia Alapítvány. Az augusztus 9-én indult képzésre pályázni lehetett, a kiválasztott 24 lány dunavarsányban 15 napon keresztül intenzíven tanulhatja, hogyan kell mozgóképes médiatartalmat készíteni.

Az elmúlt héten lezajlottak az elméleti órák, Szombaton indult a gyakorlati munka. A résztvevők csoportokba rendeződtek, majd elhagyták a tábort és csoportonként Magyarország különböző tájaira utaztak. Mind a négy csapattal két mentor is útra kelt, hogy segítse őket az ötletek kivitelezésében. A helyszínek a következők: Pécs, Debrecen, Székesfehérvár és Miskolc. 

Mivel a tábor egyik támogatója a Kreatív, az elkészült filmeket nálunk is meg lehet majd nézni.

Hogyan zajlott az első hét?

Az első órákat Dr. Síklaki István (ELTE) tartotta, aki az előítéletek és sztereotípiák kialakulásáról és működéséről beszélt illetve mutatott videókat ezekkel kapcsolatban. Ezt követően a Romédia alapítója, az újságíró és aktivista Daróczi Ágnes beszélt a roma identitásról, és hogy mit jelenthet a roma örökség az egyének szintjén, a mainstream média romákról alkotott vizuális ábrázolásának tükrében.

Munk Vera szociológus és újságíró több előadást is tartott a médiáról, kezdve egy bevezetővel az újságírás alapjaiba, folytatva a professzionális újságírás és riportkészítés elméleteivel. 

Íme, a képzésen résztvevő lányok bemutatkozása

Képek az első hétről:

További beszámolók a tábor Facebook-oldalán >>> 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

hirdetés
hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.