hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult a Prizma nevezése!

Már lehet nevezni a munkákat a Kreatív Csoport által szervezett Prizma Kreatív Pr Díjra. A zsűrizés idén is kétkörös lesz, a shortlistesek és a nyertesek pedig ismét automatikusan felkerülnek a Kreatív Pr Toplistára!

hirdetés

A Kreatív Csoport idén is meghirdeti a Prizma Kreatív Pr Díj versenyt, azzal a változatlan céllal, hogy megtalálja a legjobb hazai pr-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a pr kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsa. A verseny menetében tavaly hozott újítások idén is megmaradtak: a beérkezett munkákat két körben bíráljuk el, először egy online zsűrizés lesz, majd lesz egy élő zsűrizés is. Változik a pályázatok minősítése is, az eddig shortlistes és fődíjas munkák helyett mostantól a döntőbe jutáson kívül bronz, ezüst és arany díjat adunk át.

Emellett az is nagyon fontos, hogy a Prizma Kreatív Pr Díj 2015 shortlistesei és nyertesei idén is automatikusan felkerülnek a Kreatív Pr Toplistára, amely az MPRSZ és a MAKSZ pr-tagozata támogatásával készül - erről bővebben itt >>> írtunk.

A verseny során a zsűri komplexen értékeli a projekteket, ötvözve a kreativitás, az újszerűség, a stratégiai gondolkodás, a kivitelezés minősége és a hatékonyság szempontjait.

A szempontok a következő súlyozással számítanak az elbírálás során:
kreativitás és újszerűség: 30 százalék
stratégia: 20 százalék
kivitelezés: 20 százalék
hatékonyság: 20 százalék
integráltság: 10 százalék 

(Kivétel ez alól az I./L kategória, ahol az elsődleges elbírálási szempont a kampány integráltsága.) 

A Prizma Kreatív Pr Díjra pályázhat bármilyen Magyarországon bejegyzett ügynökség, illetve pr-tevékenységet végző vagy ilyet megrendelő egyéb cég. Ők 2014. szeptember 1. és 2015. augusztus 31. között Magyarországon futó pr-projektekkel, illetve pr-aktivitásokkal és -megoldásokkal nevezhetnek. Az I. kategóriában különböző típusú projektmegoldásokat, a II. kategóriában a pr-tevékenységhez kapcsolódó eszközöket lehet beküldeni.

A nevezési lapon kívüli nevezési anyagokon (esettanulmányi film, prezentáció, printhirdetések elektronikus formái és egyéb kiegészítő dokumentumok) semmilyen formában sem szerepelhet a pályázó ügynökség neve vagy logója (még a fájl elnevezésében sem)! Amennyiben a pályázatban a nevezési lapon kívül szerepel az ügynökség neve, az kizárást von maga után.

KATEGÓRIÁK 

I. PROJEKTEK – FELADATTÍPUSOK ALAPJÁN

A, Belső kommunikáció – Egy cég vagy szervezet saját munkatársainak szóló kommunikációs megoldás, projekt 

B, Self-branding megoldások – Egy ügynökség saját reputációját építő pr-aktivitás

C, Kríziskommunikáció – Egy cég vagy szervezet partnereinek és/vagy ügyfeleinek

szóló válságkommunikációs megoldás

D, Piaci bevezetés és újrabevezetés – Egy márka (termék, szolgáltatás, cég) piaci indulásakor vagy újraindulásakor zajló pr-kommunikációs aktivitás 

E, CSR-megoldások – Társadalmi és / vagy környezeti felelősségvállaláshoz kapcsolódó projekt, beleértve az egészségmegőrzéssel, egészséges életmóddal kapcsolatos témákat

F, Nonprofit kampányok – Nonprofit szervezetek pr-kommunikációs projektje 

G, Esemény pr-kampánya – Bármilyen esemény pr-eszközökkel történő népszerűsítése, eseményhez kapcsolódó kommunikációs projekt 

H, Reputációmenedzsment és issue-menedzsment – Egy létező cég, szervezet vagy márka megbecsültségének növelését célzó, hosszabb távú, nem eseményközpontú pr-projekt és bármely ügy, probléma pr-eszközökkel történő kezelése 

I, Szponzoráció – Egy cég vagy szervezet hírnevének javítását szolgáló projekt valamely kulturális, társadalmi vagy sporttevékenységet folytató cég vagy személy támogatásán keresztül 

J, Public affairs – Érdekérvényesítést célzó projekt 

K, Digitális pr-kampány – Elsősorban online felületeken megjelenő, a digitális médiát használó komplex pr-kampány 

L, Pr-vezérelt integrált kampány – Kiemelt alkategória. A marketing és a pr különböző eszközeit integrált módon használó, több médiafelületen megjelenő, prközpontú komplex kampány  


II. PR-ESZKÖZÖK

A, Információs kiadvány/ brosúra 

B, Éves jelentés / CSR-jelentés / fenntarthatósági jelentés

C, Céges belső vagy külső lap / hírlevél – A cég munkatársainak vagy partnereinek és / vagy ügyfeleinek szóló, rendszeres, nyomtatott vagy online kiadvány 

D, Weboldal / Intranet / Microsite / Blog – A cég partnereinek és / vagy ügyfeleinek, illetve munkatársainak szóló webolda, kampányhoz kapcsolódó microsite vagy blog 

E, Közösségimédia-oldal vagy csoport – A cég vagy szervezet számára készített állandó vagy egy kampányhoz kapcsolódó ideiglenes Facebook-oldal, -csoport, Twitter-fiók, Youtube-csatorna vagy más közösségi médiaoldal  

F, Közösségi médiamegoldások – A közösségi médiában (Facebook, Iwiw, Twitter, Tumblr, Myspace, stb.) alkalmazott pr-kommunikációs megoldás: kampány vagy alkalmazás, akár mobilalkalmazás

G, CD, DVD, mozgókép, pr-film, oktatófilm, vírusfilm 

H, Esemény mint pr-eszköz – Valamilyen kommunikációs projekt részeként vagy önállóan megrendezett esemény, amely pr-eszközként értelmezhető 

A zsűri döntésének megfelelően kiosztható az Év Pr-megoldása díj, melyet a zsűri a projektek főkategóriából választ ki. Az Év Pr-ügynöksége díjat az a pályázó cég kapja, amely nevezéseivel a legtöbb pontot szerezte a versenyen, valamint a projektek főkategóriában legalább egy díjat kapott. 

Pontértékek

Kategória shortlist bronz ezüst arany
PR eszközök fõkategóriában 0,5 1 1,5 2
Projectek fõkategóriában 1 2 3 4
PR vezérelt integrált kampányok 1,5 2,5 3,5 5

Amennyiben a zsűri úgy dönt, különdíjat is kioszthatnak, így elismerésben részesülhetnek a legjobb kis vagy nagy költségvetésű kampányok, az év megbízója, valamint a legnépszerűbb szektorok legjobb pr-megoldásai is.

A nevezési határidő október 9. a díjátadó időpontja pedig november 26.

Bővebb információ és jelentkezés itt >>>

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata. Új lendületet adnának az adott területeknek.

A kultúra és a videórovat is új vezetőt kap október közepétől.

A Facebookon jelentette be. Kihangsúlyozta, hogy ő kérte a szerződés felbontását.

A Glix alapítói végezték eddig a 123RF.com magyarországi képviseletét.

Idén másodszor rendezik meg a világzenei fesztivált a fővárosban.

hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés