hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult a Prizma 2020 nevezési időszaka

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a Kreatív PR-versenyére, megújultak az értékelési szempontok is.

hirdetés

Elindult a Prizma 2020, a Kreatív PR-versenyének nevezési időszaka. A normál nevezési határidő október 22-e, de a pályázóknak lehetőségük van október 30-ig emelt áron beadni pályaműveiket. A döntőbe jutott, illetve díjazott kampányok pontot érnek a Kreatív PR Toplistán!

A versenyre 2019. október 11. és 2020. október 30. között, Magyarországon futó PR-projektek, illetve PR-aktivitások és -megoldások nevezhetők, három főkategóriában:

  • az I. kategóriában különböző típusú projektmegoldásokkal,
  • a II. kategóriában a PR-tevékenységhez kapcsolódó eszközökkel (például kiadványokkal, médiamegoldásokkal) lehet pályázni,
  • a III. kategóriában szektoronkénti/iparági bontás szerint indíthatóak a kampányok.

A három főkategórián belül alkategóriák ide kattintva érhetőek el.

A verseny zsűrizése kétkörös: az online zsűrizés november 9-én indul, a személyes fordulót pedig november 27-én tartjuk. A zsűri összetételéről hamarosan tájékoztatást adunk.

Fontos újítás a versenyen, hogy az idei kiírásban a zsűri már nem veszi figyelembe a nevezéshez csatolt AVE-értékeket, illetve az értékelési szempontok is más súllyal esnek latba. A szempontok a következő súlyozással számítanak az elbírálás során: 

      • stratégia, insight, célcsoportmeghatározás, célkitűzések: 30% 
      • kreativitás, újszerűség és kivitelezés: 30% 
      • eredményesség, hatékonyság a kitűzött célok mentén: 40% 
 
Kivétel ez alól az I./L) kategória, ahol kiemelt elbírálási szempont a kampány integráltsága, így itt az alábbiak szerint súlyozzuk a kampányokat:
 
      • stratégia, insight, célcsoportmeghatározás, célkitűzések: 25%
      • kreativitás, újszerűség és kivitelezés: 25%
      • eredményesség, hatékonyság a kitűzött célok mentén: 35%
      • integráltság: 15%
 
A versenyről további részletek ide kattintva olvashatók.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Felnőtteknek szánt palettát dobtak piacra, van benne „Mom Jeans”, „Lord of the Lawn” és túlfűszerezett latte illatosítású is.

Emiatt a főhősnek négyszer kell egymás után meghalnia az Amazon Alexa új reklámjában.

 „Az internet legnagyobb hülyeségei a táplálékkiegészítőkről" című videósorozatban, és koronavírusról szóló videókban fogalmaztak meg feltehetően jogsértő állításokat.

Simon Orsolya a DVM Grouptól érkezett az ingatlanfejlesztő vállalathoz.

A luxemburgi médiahatóság a Médiatanács megkeresése nyomán szabta ki a Showder Klub egyik adása miatt.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés