hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult a Prizma 2019 nevezési időszaka

Október 4-ig várjuk a nevezéseket a Kreatív pr-versenyére.

hirdetés

A Kreatív magazin kiadója, a PPH Media elindította a Prizma Kreatív PR Díj 2019 nevezési időszakát. A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai pr-projekteket és ügynökségeket, megbízókat, valamint a pr kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítani. A versenyen a nevezési határidő október 4. 15 óra.

A Prizma Kreatív PR Díj 2019 nyertesei és shortlistesei pontot szereznek a Kreatív PR Toplistán.

A versenyen pályázhat bármilyen Magyarországon bejegyzett ügynökség, illetve pr-tevékenységet végző, vagy ilyet megrendelő egyéb cég, fontos kritérium, hogy csak 2018. október 12. és 2019. október 11. között, Magyarországon futó pr-projektek, illetve pr-aktivitások és -megoldások nevezhetők.

A versenynek három főkategóriája van:

  • I. kategóriában különböző típusú projektmegoldásokkal,
  • II. kategóriában a pr-tevékenységhez kapcsolódó eszközökkel (például kiadványokkal, médiamegoldásokkal) lehet pályázni,
  • III. kategóriában szektoronkénti/iparági bontás szerint indíthatóak a kampányok.

Az alkategóriák ide kattintva érhetők el.

A verseny zsűrizése kétfordulós lesz: az első körben egy nagy létszámú zsűri online értékelése alapján összeáll a shortlist, amit egy szűkebb létszámú szakmai zsűri személyesen bírál majd el. A díjátadó november 20-án lesz. 

További információk a Prizma 2019-ről erre a linkre kattintva érhetők el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés