hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult a Magyar Turizmus belföldi kampánya

A Grey nyerte meg a Magyar Turizmus kreatívtenderét, így ez az ügynökség dolgozott a szervezet belföldi kampányán. A népszerűsítés április 2-án indult.  

hirdetés

A Magyar Turizmus nemcsak a konferenciaturizmust, hanem a belföldi utazási kedvet is élénkíteni kívánja. Ez utóbbi érdekében április 2-án elindult egy kommunikációs kampány, amelynek kreatívfeladatain a közelmúltban lezárult tender győztese, a Grey Budapest dolgozott.

A belföldi kampány – ahogy azt a marketingtervben is megfogalmazták - nem pusztán Magyarország izgalmas oldalról való bemutatására törekszik, hanem magát az utazás gondolatát pozícionálja újra.

„A belföldi utazás megítélésének és társadalmi elfogadottságának növelésével a társaság stratégiai célja, hogy a belföldi utazás mozgalommá, értékké és trenddé váljon” – fogalmaz a Magyar Turizmus közleménye.

A kampány képeiért kattintson!
 

A kampány alapgondolata és üzenete: Minden élménnyel több leszel. Az egyes hirdetések azonos logikát követve, több irányból érvelnek a belföldi utazás mellett: egy konkrét ajánlat vagy program ismertetésével okot adnak az utazásra, de azt egy személyes történetbe csomagolva az út egyénre gyakorolt, személyes hasznát is bemutatják.

Az élményalapú stratégiai üzenet tehát minden megjelenés esetében egy konkrét programajánlatra épül. A kampány tematikáját tekintve is új irányból közelít: nem egy régió, hanem egy turisztikai termék - például gasztronómia, wellness - népszerűsítéséhez kapcsolja a konkrét programajánlatokat. A gyakorlatban tehát nem helyek, hanem tevékenységek mellett érvelnek a hirdetések, melyek ugyanakkor a konkrét ajánlatok révén rögtön ötletet is adnak a helyszínre – épp hol kínálkozik a legjobb alkalom az adott élményre.

Szlogent váltanak, kutatásra építettek

A Magyar Turizmus tovább kívánja erősíteni a pozitív érzelmi viszonyulást az ország és a belföldi utazások iránt, ezért a most induló kampánnyal egy új szlogent is bevezet. A korábbi „Itthon otthon van” üzenetet a logó részeként a „Magyarország - Szívedhez legközelebb” üzenet váltja, amely nemcsak a logó szív alakú grafikai elemével harmonizál, hanem összhangban van a társaság stratégiai kommunikációs céljával is, erősítve az üzenetek emocionális jellegét.

Az április-májusi kampány kültéri, rádiós, nyomtatott és online felületeket használ az alábbi ajánlatok népszerűsítésére:

- Vár a Dunakanyar, Budapest-közép-dunavidéki régiós programokkal
- Kulturális és gasztronómiai rendezvények, dél-alföldi régiós programokkal
- Kulturális turizmus, dél-dunántúli régiós programokkal
- Biotúrák az egészség jegyében, észak-alföldi régiós programokkal
- Merítsen energiát a természetből akció, Tisza-tavi régiós programokkal

A kampány tervezésének kiindulópontja a magyar lakosság utazási szokásait feltáró kutatás volt, amelyet a Magyar Turizmus Zrt. megbízásából a M.Á.S.T Piac- és Közvéleménykutató Társaság tavaly decemberben végzett. A kutatás szerint a belföldi vagy külföldi utazáson részt vevők mintegy 40 százalék csak az utazás előtt gyűjt turisztikai információt, az utazók valamivel több mint egyötöde az utazás előtt és közben is szokott tájékozódni. A belföldi utazáson részt vevők kétharmada az internet segítségével gyűjt ismereteket. Fontos szempont továbbá, hogy az adott évi utazásokról általában áprilisban és májusban, inkább a nők döntenek a családban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés