hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult a csak online HBO

A Netflixhez hasonlóan az HBO GO november 13-tól közvetlenül lesz elérhető 1990 forintos havidíjért.

hirdetés

Négy közép-európai országban - Magyarországon kívül még Csehországban, Szlovákiában és Romániában - november 13-tól elindul az HBO kábelszolgáltató nélküli, közvetlen online streamszolgáltatása, magyarul nem feltétele az online előfizetésnek, hogy a tévében is legyen HBO, a kábelszolgáltatókon keresztül.

A saját gyártású sorozatok és dokumentumfilmek mellett az HBO GO nagyjából 800 moziflmet, több mint 180 sorozat teljes évadát és 450 epizódnyi gyerekműsort kínál. Előfizetés esetén az első hónap ingyenes, utána 1990 forint a havidíj. Az eredetileg nem magyar nyelvű tartalmak minden esetben szinkronizálva vagy magyar felirattal nézhetők.

Az HBO kábelcsatorna és az HBO GO ettől függetlenül továbbra is elérhető lesz a helyi médiaszolgáltatók tévé- és internet előfizetési csomagjain keresztül is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 21.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés