hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult a csak online HBO

A Netflixhez hasonlóan az HBO GO november 13-tól közvetlenül lesz elérhető 1990 forintos havidíjért.

hirdetés

Négy közép-európai országban - Magyarországon kívül még Csehországban, Szlovákiában és Romániában - november 13-tól elindul az HBO kábelszolgáltató nélküli, közvetlen online streamszolgáltatása, magyarul nem feltétele az online előfizetésnek, hogy a tévében is legyen HBO, a kábelszolgáltatókon keresztül.

A saját gyártású sorozatok és dokumentumfilmek mellett az HBO GO nagyjából 800 moziflmet, több mint 180 sorozat teljes évadát és 450 epizódnyi gyerekműsort kínál. Előfizetés esetén az első hónap ingyenes, utána 1990 forint a havidíj. Az eredetileg nem magyar nyelvű tartalmak minden esetben szinkronizálva vagy magyar felirattal nézhetők.

Az HBO kábelcsatorna és az HBO GO ettől függetlenül továbbra is elérhető lesz a helyi médiaszolgáltatók tévé- és internet előfizetési csomagjain keresztül is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nehéz elképzelni, hogy a TV2-s A piramis sikerétől függetlenül.

És akkor az omegás Kóbor Jánost még nem láttad tangóharmonikával playbackelni.

Egy négylábú is ellátogatott az emailmarketinges ügyfélpartira. Vajon jaguár volt-e?

Saját gyártású napi műsor lesz a Sláger TV-n.

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés