hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elhunyt Dragan Sakan

Távozott az élők sorából Dragan Sakan, a New Moment reklámügynökség megalapítója, a Balkán rekláméletének egyik vezető alakja. Sakan 60 éves volt.

hirdetés

Belgrádban váratlanul elhunyt Dragan Sakan, a szerb és egyben az egész balkáni régió rekláméletének meghatározó alakja, a New Moment – New Ideas Company nevű reklámügynökség alapítója és vezető kreatívja.

Dragan Sakan
Dragan Sakan

A szakember így írt magáról életrajzi könyvében: pszichológus, tudós, író, újságíró, filmrendező, dizájner, művész, professzor, üzletember együtt, de egyik sem külön-külön. „Szinte mitikus figura… ő az, aki a propagandát reklámmá változtatta a régióban” – méltatta őt az Advertising Age 1999-ben.

Nem csak reklámügynökséget, hanem szintén New Moment címen marketingmagazint és galériát is alapított. Nevéhez fűződik olyan márkák bevezetése a Balkánra, mint a P&G, a Toyota, a Masterfood, a Sony vagy épp a Coca Cola.

A Golden Drum reklámverseny egyik alapítójaként és legfőbb személyiségeként tartották számon, aki a magyar rekláméletben is szerepet vállalt: rendszeresen zsűrizett a Hipnózis reklámversenyen, a 2004-es díjátadón személyesen is részt vett. Második könyvének megjelenésekor kritikát is közöltünk az alkotásról.

Sakan néhány munkája:

Strada
Strada

Strada (Golden Drum 2008: sajtó ezüst, outdoor arany)

Veterans Basket Festival
Veterans Basket Festival

Veterans Basket Festival

New Ide Woman című könyvének stílusos promófilmje pedig itt látható:

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

A magyar rendező filmjében Vanessa Kirby és Shia LaBeouf mellett a Succession sztárja, Sarah Snook is szerepelni fog.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés