hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elhunyt Diószegi József

A Világgazdaság (korábban a Napi Gazdaság) médiás-reklámos újságírójától pályatársa szavaival búcsúzunk.

hirdetés

Hosszan tartó súlyos betegség után 59 évesen elhunyt Diószegi József, a Világgazdaság főmunkatársa – számol be a napilap. A pályáját tanárként kezdő újságíró 1995-től a Napi Gazdaság munkatársa volt, kollégái kétszer is az év újságírójának választották. 2015-től dolgozott a Világgazdaságnál. A reklám- és médiapiac mellett közlekedéssel, távközléssel és informatikával is foglalkozott.

Varga G. Gábor, a néhai Népszabadság gazdasági újságírója, a HírTV Célpont című műsorának szerkesztője szavaival búcsúzunk tőle.

Kép: Világgazdaság
Kép: Világgazdaság
„Hát, jó utat, kedves Dió!

Nem érzelgősködöm, mert arra sosem voltál vevő, olyan sok beszélgetésünk volt, amikor az érzelmek megjelenésekor egyetlen mondattal visszatoltál a racionalitás talajára. Pedig igazából Téged sokkal jobban érdekeltek az érzelmek, az emberek. Mindig megkérdezted, hogy vagyok, ha a folyosón találkoztunk, akkor is, ha az sajtájon, akkor is. Atyaég! Mennyi sajtótájékoztatón láttalak, amikor dühös voltál a rengeteg semmitmondás miatt, de mindig, MINDIG higgadt és úriember maradtál. Talán a legszórakoztatóbb az volt benned, ahogyan érzelmek nélkül, finom eleganciával adtad a tudtára a céges embereknek, hogy azért szerveztek egy rendezvényt, hívtak össze tucat embert, hogy ne mondjanak semmit. Igazából úgy voltál a barátom, hogy a példaképem is voltál. Meg jó társaság. A sajtóutakon, amikor unalmas repülőutak teltek el észrevétlenül, mert melletted ültem és szakmáztunk egy kicsit, a sajtájokon vagy a cégek szabadidős rendezvényein, amelyek közül kevés érdekelt igazán, de mégis mindegyiken ott voltál, mert adtál arra, hogy a meghívás megtiszteltetés...

Meg igazából egy csoda is voltál, csuda jó kolléga. Meg tudod, amiről sosem beszéltünk, hogy visszajönni onnan, ahonnan Te jártál a betegség útján, kevesen jönnek, kevesen csinálják végig, de te megfordultál, csináltad és ismét köztünk voltál, mintha ez a világ legtermészetesebb dolga volna. Ahogyan felvezettél egy kérdést, ahogy emlékeztél a dolgokra, számokra, tényekre... Basszus, sosem mondtam, most meg már igazából mindegy is, de sokszor csodáltalak.

Basszus Dió, ez mégis érzelgősre sikerült egy kicsit, már rég szóltál volna, hogy »Na de Gábor, a helyzet mégis az, hogy...« De már nem szólsz, mert elindultál azon az úton, amelyen már nincs több harc, nincs több munka, csak az űr van, amit magad mögött hagysz, mert az egyéniségek és az úriemberek mindig hiányozni fognak. No pláne ebből a szakmából.

Isten Veled!”

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés