hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elhallgatás, halogatás, hallgatás

Az elmúlt hetek médianapirendjét a Weinstein-botrány és annak hazai következménye, a Sárosdi Lilla színésznő által kirobbantott szexuális zaklatási ügy határozta meg. Mára a korábban nagyhatalmú direktorként, rendezőként és tanárként hivatkozott alak nevet is kapott: a Krétakör színésznője megnevezte Marton Lászlót, a Vígszínház egykori igazgatóját, jelenlegi főrendezőjét, a Színház- és Filmművészeti Egyetem tanárát, mint egykori molesztálóját. Sárosdi állítását azóta hét másik nő erősítette meg, szintén a médiában, egyelőre névtelenül, akiknek – elmondásuk szerint – hasonló és nem kevésbé sokkoló élményeik voltak Martonnal. Hogy az ügynek az egykori színigazgató számára milyen következményei lesznek, ki mellett és mit ítél a bíróság, ha egyáltalán lesz per, azt ma még nem tudhatjuk. Az ügy azonban rávilágít egy másik témára is, a színházak kríziskommunikációban való járatlanságára. Ezzel kapcsolatban vesz sorra néhány szempontot vendégszerzőnk, Rényi Ádám kommunikációs szakértő, az Uniomedia kreatívtartalom-igazgatója véleménycikkében.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Rényi Ádám, kommunikációs szakértő, az Uniomedia kreatív tartalom igazgatója
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Rishi Sunak imázsjavító fotót tett ki a Twitterre, az internet népe azonnal lerántotta a leplet a tory kormány és a teamárka titkos paktumáról.

Szerződést hosszabbított a magyar energiaital-márka a színésszel, a készülő új szpotban a Despacito-klip főszereplője is ott lesz.

Nem biztosak benne, hogy ingyenes, hogy biztonságos, és biztosak benne, hogy nincs magyar adatvédelmi leírás.

Sokan támadják is a márkát miatta, ami viszont kitart a felháborodást keltő kampány mellett.

Öt ügynökség között, meghívásos tenderen döntöttek, a nyertes a kommunikáció mellett a médiát is viszi.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A dollármilliárdokat kicsengető nagy globális szponzorok mindegyike kivár az Adweek körképe szerint.

"Rohadtul ideje volt", mondja a reklámkampány.

A The Guardian és testvérlapja, a The Observer két teljesen ellentétes kritikát hozott ki a friss King Krule albumról. A művész megörökítette a ritka pillanatot.

A gasztromarketing ügynökség felel az új étterem és bár social media felületeiért. 

A gyógyszert nem ők fogják feltalálni, de igyekeznek megakadályozni, hogy tévesen más azt állítsa magáról, hogy nála van a gyógyír.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés