hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elhagyják a Petőfi nevet az MR-nél?

Átpozícionálás miatt csupán MR2-ként jelentkezik a szignálokban a Magyar Rádió (MR) könnyűzenei adója. A közmédium elnöke a Világgazdaságnak azt mondta, arról még nincs döntés, hogy végleg elhagynák az MR2-Petőfi megnevezés második tagját.
hirdetés

„Sokakban még a tavaly nyári átalakítás előtti adó emlékét idézi fel a korábbi név, ez pedig «konfúzus helyzetet» idéz néha elő” - magyarázta Such György elnök, hogy szignáljában miért csupán MR2-ként jelentkezik az MR2-Petőfi.

A rádiónál egyelőre még nincs döntés arról, hogy végleg elhagynák a hivatalos elnevezésből a Petőfi szót.

Mint arról a Kreatív Online is írt, a Petőfi Rádió tavaly június 1-jén váltott, azóta kizárólag könnyűzenét sugároz. Az MR három adója – a Kossuth, a Petőfi és a Bartók - szintén tavaly nyáron, a megújuló arculat következtében vette fel az MR1, MR2, MR3 nevet.
 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés
hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.