hirdetés
hirdetés
hirdetés

Életre keltek a görkorcsolyák a Budapest Bank új reklámjában

A 360 fokos kampány stratégiai tervezését és teljeskörű menedzselését a Republic Csoport jegyzi.

hirdetés

„Engedd, hogy rád találjon egy jó lehetőség!” - a reklámfilm szlogenje, és elszabadult görkorikkal mint új képi világgal és történettel a Budapest Bank a termékei értékesítését és a márkaismertségét szeretné növelni, írták a kampánybejelentőben.

„Régóta dolgozunk azon, hogy a görkorcsolyát az emberek a Budapest Bankkal azonosítsák” - mondta el Tengerdi Laura, a Budapest Bank marketingkommunikációs vezetője. A bejelentőben idézik a Scale Research márka- és reklámismertség trackingkutatás eredményét is, miszerint a gördülékeny ügyintézést megtestesítő korcsolyás motívumra a megkérdezett, illetve a reklámot spontán felidézni képes ügyfelek több mint 40 százaléka emlékezett.

„Az új reklámfilmekben a görkorcsolyából kivettük az eddigi főszereplőt. Ezzel azt szerettük volna megmutatni, hogy a különböző fogyasztókhoz – akiket szeretnénk megszólítani – hogyan érkeznek meg a Budapest Bank ajánlatai, szolgáltatásai: gyorsan és gördülékenyen. Ezt szimbolizálják a görkorcsolyák” - mesélte a forgatáson Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.

A reklámfilmet a bank egyéb termékeit népszerűsítő kampányok követik hamarosan. 

Alkotók listája

Megbízó:

Megbízó: Budapest Bank Zrt.

Tengerdi Laura – Marketingkommunikációs vezető

Tihanyi Szabolcs – Senior marketingkommunikációs menedzser

Kispál Dénes – Marketingkommunikációs gyakornok

Ügynökség:

Reklámügynökség: Republic Csoport

Creative Director: Márton Szabolcs

Head of Art: Jancsi Mátyás

Junior Art Director: Rácz Betti

Senior Copywriter: Román Dávid

Junior Copywriter: Bese Konrád

Head of Client Service: Szilágyi Fiorella

Group Account Director: Rummel Gábor

Senior Account Manager: Pintarics Viktória

Produkció:

Production: Umbrella Budapest – New York

Post-production: Studio Lamb

Colorist: Nagy Eszter (Karmazin)

Director: Vermes Iván

Producer: Kammerhofer Orsolya

Head of Production: Angyal Gergely

Production Manager: Kecskeméthy Lídia

Music: Genser András

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés