hirdetés
hirdetés
hirdetés

Életműdíjat osztott az MMSZ

Életműdíjjal tüntette ki a Magyar Marketing Szövetség alapító elnökét, dr. Kandikó Józsefet, valamint elindítottak egy szakmai értékelő oldalt.

hirdetés

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május végi közgyűlésén a szokásos beszámolók megtartása mellett ismertette stratégiai és szakmai minősítésekkel kapcsolatos terveit.

Eszerint júniusban elindítják a Marketing.hu weboldalt, amely egy szakmai minősítő oldal szeretne lenni, ahol cégek, szakemberek regisztrálhatnak egyfajta kereshető adatbázisként.

„A Magyar Marketing Szövetség szakmai minősítő rendszere részben ezen anomáliák megszüntetésére, minimalizálására is irányul. A Marketing.hu oldal olyan platform lesz, ahol ellenőrzött, minősített szakmai információbázis kialakítására lesz lehetőség, mely orientálja, segíti a marketingpiac szereplőinek döntéseit, tudatosítja a versenyelőnyöket, s csökkenti a döntési kockázatot a megbízók és megbízottak, a munkaadók és munkavállalók oldalán egyaránt” – írja a közlemény.

A Kreatív kérdésére adott válaszokból megtudtuk, hogy az oldal nyitva áll nem csak a marketingszakemberek előtt, hanem mindenki előtt, aki a marketing- és kommunikációs iparágban tevékenykedik. Így grafikusok, fejlesztők, szövegírók, reklámjogászok, oktatók, előtt is. Nem csak egyéni szakemberek, hanem cégek is tudnak regisztrálni, valamint minősítésért folyamodni. A rendszer a regisztrált szakértőkért, cégekért nem vállal garanciát, csak azokért, akiket minősített szakemberekért, cégként tüntet fel. A benyújtott dokumentumok hitelességét az MMSZ bíráló bizottsága vizsgálja. A regisztráció mindenki számára térítésmentes, a minősítésnek van egy éves költsége, kivéve az MMSZ tagjai számára.

Ezen kívül a közgyűlésen negyedik alkalommal adták át az életműdíjat, amit a szövetség alapító elnöke, dr. Kandikó József kapott, aki összesen három, 4 éves mandátumon keresztül irányította a szervezetet. Az MMSZ az Életműdíjjal egy kiteljesedett, a marketingszakma egésze érdekében végzett, eredményes szakmai életutat ismer el. „Dr. Kandikó József elévülhetetlen érdemeket szerzett a szakma hazai elismertetéséért, presztízsének növeléséért, a marketingoktatás színvonaláért, neve elválaszthatatlan a marketingszakmától. Csak néhány fontos mérföldkövet kiemelve szakmai munkásságából: 1992-ben megalapította a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláját Tatabányán, majd később annak budapesti, székelyudvarhelyi és szlovákiai tagozatát is. 2005-ben Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztjével tüntették ki a marketing színvonalas oktatásáért végzett kimagasló munkásságáért” – szól a közlemény.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés