hirdetés
hirdetés
hirdetés

Éles fájdalom által bevitt találatok

Itt van az év első hónapjának leghatásosabb három reklámfilmje, illetve a Synetiq neuromarketing kutatócég elemzése hozzá.

hirdetés

A cikk szerzői Kis Réka Fruzsina (senior insight consultant) és Ézsiás-Nagy Szimonetta (media analyst), az írást szerkesztve közöljük. A Synetiq módszertanáról erre talalálható több információ.

A Telenor csalija a versenytársaknak

A Telenor új számhordozásra buzdító kampányát különleges karakterei és hangvétele emelte ki a reklámzajból.

A márkától már megszokott montázsvideó-stílust ezúttal finoman provokatív voice-overrel és játékossággal pezsdítették fel. Bár a kezdőképek nem voltak involválóak, a voice-over és a váratlanul felbukkanó mackó csak becsalogatta a nézőket a málnásba. Ebbe a kellemes hangulatba érkezett a számhordozás témája, ami a lehetséges kételyekre adott válaszokat, illetve meg is nyugtatta a nézőket.

Ez és a frappánsan (bár lényegesen szárazabban) bemutatott készülékajánlat aztán megtette a hatását: a reklám kiemelkedően magas relevanciával és remek aktivizációs képességgel zárta a havi (és az éves telco) versenyt.

Kényszeres természetvédő vitte sikerre a Magnet kampányát

A MagNet Bank idén indította útjára első tévékampányát, ami egyből a hónap második helyezettje lett. Úgy tűnik, Zöldi Marci a kényszeresnek tűnő természetvédő szatirikus portréja nem csak szerethető lett, de a márka értékeit is könnyedén közvetítette.

Ugyan Marci kezdeti bambaságával nem tudtak mit kezdeni a nézők, a Föld megmentésére tett kísérleteit látva magukra ismerhettek és kíváncsian várták hová fut ki a sztori. A fiú egyre abszurdabb természetvédelmi akciói (Bambi az ágyon, OCD-s szelektív hulladékgyűjtés) megkedveltették a karaktert. Az égő grill még jobban megdobta az amúgy is fokozott figyelmet, mielőtt a narrátor áttért a környezetvédelem legégetőbb problémáira.

És mindezt miért? Azért, hogy a MagNet Bank szellemesen rámutathasson, hogy milyen elenyészően csekély hatással van a mindennapok “kisembere” ezekre a gondokra. Bár úgy tűnhet, ez a csavar teljesen kedvét szegte a nézőknek, épp ez teremtette meg az ideális érzelmi alapot a meggyőzéshez. A MagNet Bank hősként léphetett a színre, megmutatva hogy milyen ügyek képviseletén és támogatásán keresztül segít a pénzintézet abban, hogy jobbfejnek érezzük magukat.

A Ketodex a célcsoportra hatott

A fájdalommal ádáz kardpárbajba keveredett pár felkeltette az érdeklődést, a kivitelezés pedig egyre közelebb hozta a nézőket.

Ugyan láthatóan szükség volt néhány pillanatra, hogy helyre kerüljön a fejekben a megszemélyesítés, amikor ez megtörtént, az “éles fájdalom” által bevitt találatok érzékenyen érintették a nézőket is. Mindeközben a narrátor által beszúrt indikációk segítettek a dinamikus és látványos hasonlat gyors megértésében.

A termék bemutatása a történet után (leginkább a dobozról leugró molekula) kilógott a koncepcióból, meglehetősen száraznak és didaktikusnak hatott (ezzel eltávolítva a nézőket érzelmileg), ám a jól megfogalmazott termékelőnyök könnyedén meggyőzték az érdeklődőket. A teljes közönségen elért jó eredményeket is felülmúlta a reklám célcsoportra gyakorolt hatása. A fájdalomcsillapító használók még erősebben rezonáltak a bemutatottakra.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

A Pécsi Sörfőzde megkezdte a Prémium termékcsaládja népszerűsítését, amihez Kamarás Ivánt kérték fel. Kampánybejelntő.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés