hirdetés
hirdetés
hirdetés

Éles fájdalom által bevitt találatok

Itt van az év első hónapjának leghatásosabb három reklámfilmje, illetve a Synetiq neuromarketing kutatócég elemzése hozzá.

hirdetés

A cikk szerzői Kis Réka Fruzsina (senior insight consultant) és Ézsiás-Nagy Szimonetta (media analyst), az írást szerkesztve közöljük. A Synetiq módszertanáról erre talalálható több információ.

A Telenor csalija a versenytársaknak

A Telenor új számhordozásra buzdító kampányát különleges karakterei és hangvétele emelte ki a reklámzajból.

A márkától már megszokott montázsvideó-stílust ezúttal finoman provokatív voice-overrel és játékossággal pezsdítették fel. Bár a kezdőképek nem voltak involválóak, a voice-over és a váratlanul felbukkanó mackó csak becsalogatta a nézőket a málnásba. Ebbe a kellemes hangulatba érkezett a számhordozás témája, ami a lehetséges kételyekre adott válaszokat, illetve meg is nyugtatta a nézőket.

Ez és a frappánsan (bár lényegesen szárazabban) bemutatott készülékajánlat aztán megtette a hatását: a reklám kiemelkedően magas relevanciával és remek aktivizációs képességgel zárta a havi (és az éves telco) versenyt.

Kényszeres természetvédő vitte sikerre a Magnet kampányát

A MagNet Bank idén indította útjára első tévékampányát, ami egyből a hónap második helyezettje lett. Úgy tűnik, Zöldi Marci a kényszeresnek tűnő természetvédő szatirikus portréja nem csak szerethető lett, de a márka értékeit is könnyedén közvetítette.

Ugyan Marci kezdeti bambaságával nem tudtak mit kezdeni a nézők, a Föld megmentésére tett kísérleteit látva magukra ismerhettek és kíváncsian várták hová fut ki a sztori. A fiú egyre abszurdabb természetvédelmi akciói (Bambi az ágyon, OCD-s szelektív hulladékgyűjtés) megkedveltették a karaktert. Az égő grill még jobban megdobta az amúgy is fokozott figyelmet, mielőtt a narrátor áttért a környezetvédelem legégetőbb problémáira.

És mindezt miért? Azért, hogy a MagNet Bank szellemesen rámutathasson, hogy milyen elenyészően csekély hatással van a mindennapok “kisembere” ezekre a gondokra. Bár úgy tűnhet, ez a csavar teljesen kedvét szegte a nézőknek, épp ez teremtette meg az ideális érzelmi alapot a meggyőzéshez. A MagNet Bank hősként léphetett a színre, megmutatva hogy milyen ügyek képviseletén és támogatásán keresztül segít a pénzintézet abban, hogy jobbfejnek érezzük magukat.

A Ketodex a célcsoportra hatott

A fájdalommal ádáz kardpárbajba keveredett pár felkeltette az érdeklődést, a kivitelezés pedig egyre közelebb hozta a nézőket.

Ugyan láthatóan szükség volt néhány pillanatra, hogy helyre kerüljön a fejekben a megszemélyesítés, amikor ez megtörtént, az “éles fájdalom” által bevitt találatok érzékenyen érintették a nézőket is. Mindeközben a narrátor által beszúrt indikációk segítettek a dinamikus és látványos hasonlat gyors megértésében.

A termék bemutatása a történet után (leginkább a dobozról leugró molekula) kilógott a koncepcióból, meglehetősen száraznak és didaktikusnak hatott (ezzel eltávolítva a nézőket érzelmileg), ám a jól megfogalmazott termékelőnyök könnyedén meggyőzték az érdeklődőket. A teljes közönségen elért jó eredményeket is felülmúlta a reklám célcsoportra gyakorolt hatása. A fájdalomcsillapító használók még erősebben rezonáltak a bemutatottakra.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés