hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elementárisan eredeti márkabemutató

A Magyar Fogyasztó Szabadidő konferencia szerda délutáni programjain Kaszás György elemzett, Heal Edina és Guttengéber Csaba elárulta, hogy nem egymással kezdik a napot, Gosztonyi Csaba pedig performerkedett Halász Gyulával.
hirdetés

„Elementárisan eredeti márkabemutató prezentációs módszer szemléltető ismertetése” – így nevezte a Magyar Fogyasztó Szabadidő konferencia programfüzete a szerdai rendezvény délutánjának első előadását, legalábbis azt a részét, amelyben Litkai Gergely humorista, a Comedy Central főszerkesztője prezentálta a csatornát. A humorista előadópartnereként Kaszás György elemzett néhány sikeres esetet, majd a konferencia első előadásához (a délelőtti programról tudósításunk itt) visszakanyarodva a turizmusé lett a főszerep.
 
Kiss Kornélia, a Magyar Turizmus Zrt. munkatársa arról beszélt, hogy a gazdasági recesszió fellendítheti a belföldi turizmust, hiszen az anyagi bizonytalanságban a magyarok valószínűleg inkább lemondanak a tengerparti nyaralásaikról, és valami közelebbi, olcsóbb úticélt választanak. Simon Bernadett, a B&P BrandAktív ügyvezető igazgatója ezt a gondolatsort vitte tovább, és felvázolta az ún. destináció-branding előnyeit. A magyarországi úticélok egységes márkáinak kialakításával ugyanis az utazók is tudatosabban választhatnák meg az úticéljaikat és a turisztikai ágazat, a helyi önkormányzatok és kistérségi társulások is több üzleti célt valósíthatnának meg.

A szabadidős sikermárkákról szóló kerekasztal-beszélgetésen a Sláger Rádió, a Metropol, az Ibusz és az Agárdi Pálinkafőzde képviselői meséltek arról, milyen kommunikációs eszközökkel, rendezvényekkel, road-showkkal, játékokkal tették sikeressé, avagy trendivé a márkájukat, és megtudhattuk azt is, hogy Heal Edina, a Sláger Rádió vezérigazgatója nem a Metropollal, hanem a Népszabadsággal, a Magyar Nemzettel és a Világgazdasággal kezdi a napját, Guttengéber Csaba, a Metropol kereskedelmi igazgatója ugyanakkor nem Slágert, hanem Roxy rádiót hallgat. Domokos Szilárd, a Sanoma marketing- és üzletfejlesztési igazgatója Szabadidős médiumok címszó alatt a Sanoma sikeres márkáiról, a kutatások jelentőségéről és a 360°-os stratégiáról beszélt. „A fogyasztó igényeit bárhol, bármikor, bármilyen médiumban kielégíteni – csak ez a 360°-os megközelítés lehet a túlélés eszköze” – fogalmazott Domokos, példaként a Story márkakiterjesztési folyamatát említve, amely tíz éve kezdődött a magazint kiegészítő Story Ötcsillag Gálával, 2008-ban pedig a Story Online-nal és annak mobilra optimalizált változatával folytatódott.

Az előadások sorát Gosztonyi Csaba, a Carbon Group ügyvezetője és Halász Gyula, az ADCH elnöke rendhagyó performansza törte meg, amelyben két színész és egy kis esti színházi hangulat segítségével azt demonstrálták, vajon mit is csinál egy kreatív szabadidejében, mi jár a fejében a mindennapi, közhelyes élethelyzetek során. A válasz egyébként már a második jelenetből kiderült: az aktuális projekt – hiszen az összes életszituáció egy ásványvíz-márka reklámszpot ötletének képében zajlott le. A színházból a fesztiválok világába lépve a konferenciát Hajnal Tamás, a Human Telex ügyfélkapcsolati igazgatójának előadása zárta, amiben a Sziget fesztiválok legjobbnak tartott márkamegjelenéseit mutatta be.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés