hirdetés

Elég menő lett az ACG új irodája

Az ACG Reklámügynökség néhány hónapja új irodába költözött, amihez közel két évig keresték az új helyszínt, amely megfelel a több mint száz fős csapatnak. Végül a Margit-hídnál, a budai villamosremíz helyén találták meg. Az ügynökség közleménye emellett arról is beszámol, hogy 2018-tól szorosabban működnek együtt a Kreával, a Brain Barral pedig közös workshoptechnikát fejlesztenek.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A fördőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

A magyar kreatív csapatok közül a Viacom 14, az HBO Europe 7, a TV2 Csoport 1 jelöléssel büszkélkedhet.

A Pécsi Sörfőzde megkezdte a Prémium termékcsaládja népszerűsítését, amihez Kamarás Ivánt kérték fel. Kampánybejelntő.

Állítólag az új műsor egy kosztümös telenovella lesz, és Bátrak Földje néven fut majd az RTL Klubon.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!