hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elég forró a hangulat a Kofola új reklámjában

Az üdítőreklámban szép békebeli keleteurópai fiatalok ismerkednek vágyaikkal.

hirdetés

A Kofola egy kedvelt csehszlovák üdítőital volt a hatvanas évektől kezdve, a kólára hasonlított, a rendszerváltással bejövő nyugati üdítők majdnem el is sodorták, ám a kilencvenes évek végén és a kétezres években újrabrandelték, azóta is sikeres, napjainkban részben lengyel tulajdonban van.

Április elején kijött az üdítőnek egy reklámfilmje, amely egyszerre táplálkozik a békebeli romantikából és az ártatlanság elvesztésének legendáriumából, egy szép vöröshajú lány szerepel benne, a mezőn sétál, a fán két szép szláv legény üldögél, nézegeti az egyik a másikat, a harmadikat, és bár nem lőnénk le a poént, de eléggé úgy tűnik: szex lesz a dologból. (Vagy lehet, hogy valami rettenetes dolog, amihez a főszereplő lány a testét használja fel csalétek gyanánt.)

Kicsit olyan, mintha Erika Lust forgatta volna újra a Valéria és a csodák hete című klasszikust, és annak az előzetesét látnánk.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Kolosi Péter szerint a gameshow-k és az egészestés showműsorok sem most élik a legjobb időszakukat, a Fókusz nézettsége azonban még néha őt is meglepi.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés