hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elég forró a hangulat a Kofola új reklámjában

Az üdítőreklámban szép békebeli keleteurópai fiatalok ismerkednek vágyaikkal.

hirdetés

A Kofola egy kedvelt csehszlovák üdítőital volt a hatvanas évektől kezdve, a kólára hasonlított, a rendszerváltással bejövő nyugati üdítők majdnem el is sodorták, ám a kilencvenes évek végén és a kétezres években újrabrandelték, azóta is sikeres, napjainkban részben lengyel tulajdonban van.

Április elején kijött az üdítőnek egy reklámfilmje, amely egyszerre táplálkozik a békebeli romantikából és az ártatlanság elvesztésének legendáriumából, egy szép vöröshajú lány szerepel benne, a mezőn sétál, a fán két szép szláv legény üldögél, nézegeti az egyik a másikat, a harmadikat, és bár nem lőnénk le a poént, de eléggé úgy tűnik: szex lesz a dologból. (Vagy lehet, hogy valami rettenetes dolog, amihez a főszereplő lány a testét használja fel csalétek gyanánt.)

Kicsit olyan, mintha Erika Lust forgatta volna újra a Valéria és a csodák hete című klasszikust, és annak az előzetesét látnánk.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Véglegessé vált a Televíziós Újságírók Díja gálaest időpontja. 

A szeptember 15-17. között megrendezett fesztivál streamjeit ingyenesen lehet majd követni.

Lajkó Dániel a médiaszolgáltatások fejlesztéséért felel.

A  pick-upok nagyon kelendőek Amerikában, de a Cybertruck esetében nem végeztek semmilyen fogyasztói felmérést, hogy volna-e rá igény. 

Korrupció, féltve őrzött monopol-helyzet - többek között ezzel vádolja Kjersti Flaa a Hollywoodban élő külföldi újságírókat tömörítő szervezetet.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés