hirdetés
hirdetés
hirdetés

Valóságshow-val segítettek az NNG-nél az elakadt ötleteken

Az NNG belső kommunikációs kampányában az innovációs programjukat népszerűsítették. Elég ügyesen, mert 10 hét alatt 200 kollégát értek el, és lett öt új ötletük is. Mutatjuk a kampánybejelentőt, először a kampány hátteréről pár, bevezető infó.

hirdetés

Az NNG mint autóipari szoftverfejlesztő számára a termékfejlesztés központi kérdés, és ebben a menedzsment egyre nagyobb hangsúlyt kíván fektetni a bottom-up” kezdeményezésekre. Ezért a cég 2017 év elején elindította új innovációs programját, a Garázst, amelynek lényege, hogy a kollégák megoszthatják ötleteiket a termékek fejlesztésével, munkafolyamatok javításával kapcsolatban, és a cég közössége által legjobbnak ítélt ötleteket az ötletgazdák egy csapatban megvalósíthatják. A program nehézségekkel indult, és belső kutatásunk feltárta, hogy a céges kommunikációs csatornák megfáradása” miatt az információ nem jutott el a megfelelő célcsoporthoz - írják a kampány hátteréhez az NNG-esek.

Célokhoz pedig a következőket rendelték: 

· Awareness kialakítása a cégen belül;

· Átláthatóságot biztosítsunk a csapatoknak, megmutatva, hogy mivel foglalkoznak innovátoraink;

· Növeljük a beérkezett ötletek számát, és a szavazási aktivitást;

· Engagement: közelebb hozzuk a cég közösségéhez az innovációs program folyamatát;

· Mindezt, illeszkedve az innovációs program jellegéhez, bottom-up megközelítéssel.

Mi volt a kreatív koncepció?

A kihívások leküzdésére egy teljesen új formátumot szerettünk volna kialakítani, fő szempontjaink között szerepelt az engagement kialakítása, és a céges kultúrára jellemző, kicsit önironikus kommunikációs stílus használata. Egy valóságshow indítása mellett döntöttünk, melyben az első innovációs projekten dolgozó csapat mindennapjait mutatjuk be - írják.

A kampány/reklám fő üzenete pedig a következő gondolat volt: 

Az NNG Innovációs programja izgalmas lehetőség, hogy megvalósíts valami újat!

Érdekesség, behind the scenes:

A 10 részes sorozat teljes egészében házon belüli produkció, az NNG MarCom csapatának munkája.

Mutatjuk a case studyt is:

Alkotók listája:

Megbízói oldal

Megbízó: NNG Kft.

Koncepció: Schenk Andrea Global PR Manager, Kálmán Kristóf Digital Communication Expert

Kivitelezés: Kálmán Kristóf Digital Communication Expert, Sólyom Mátyás Junior Design Specialist

Belső megrendelő: Szilágyi Gergely, Innovation Program Coordinator

 

 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

27,5 millió forintra bírságolta a Budapest Bankot és az Oney Magyarországot.

Tapssal és ovációval jutalmazta a közönség, majd a mentők elszállították.

A meghívásos tendert a Kraftwork nyerte.

Kolosi Péter szerint az egyetlen célja a Piramis című műsornak, hogy tönkretegyék vele A Falat.

A bulira összeálló zenekarba Fabricius Gábor, Tóth Valentin mellett visszatérőként Fodor Gergő is beszáll. 

hirdetés

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Díjátadó: 11.28. (Helyszín: Akvárium 1051 Erzsébet tér 12.)

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés