hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eladná a Universal Music felét a Vivendi

A Universal Music Group a legnagyobb a nagykiadók közül. A versenyhivatal feltehetően nem menne bele abba, hogy másik major vegye meg.

hirdetés

A Dalszerző blog számolt be róla elég részletesen nemzetközi forrásokat szemlézve, hogy a francia médiakonglomerátum, a Vivendi eladná az általa tulajdonolt Universal Music Group akár felét is. A Universal Music Group a világ vezető kiadói közül is a legnagyobb. A Vivendi ősszel kezdené a tárgyalásokat és 18 hónapon belül lezárná azokat.

A blog megjegyzi, hogy a Vivendi 2017-es bevételének 45 százaléka származott az UMG-től, illetve hogy utóbbi értékét tavaly 23,5 milliárd dollárra becsülték, a cég bevétele pedig nőtt azóta, akár 40 milliárd is lehet idén az értéke. Az, hogy az UMG maximum 50 százalékát adná el a Vivendi, egyértelműen azt jelzi, hogy az irányítást meg szeretné tartani a leányvállalata felett annak növekvő jövedelme miatt. A francia cég egy vagy több stratégiai partnerben gondolkodik az üzlet során, derül ki a hivatalos közleményéből.

Utóbbival kapcsolatban kizárják, hogy egy másik major kiadónak adnák el az UMG részét, merthogy azt a versenyhivatal nem hagyná jóvá, példaként az EMI korábbi megvásárlását hozzák, amit csak úgy hagytak jóvá, hogy a Universal kénytelen volt üzlete egyharmadát eladni a Warner Musicnak cserébe. A Billboard a zenével foglalkozó techcégeket sem tartja valószínűnek, spekulációja szerint hollywoodi filmstúdiók vagy magántőke-befektetési alapok jöhetnek szóba.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés