hirdetés
hirdetés
hirdetés

El a marketingkezekkel Attilától!

Nagy Bálint, az IBS marketingtanszékének vezetője szerint a Csillag születik 14 éves győztese óriási veszélynek van kitéve, és a marketingeseknek és a médiának önmérsékletet kell tanusítaniuk vele szemben. A Magyar Reklámszövetség volt elnöke szeretné, ha a felelős marketing Attila esetében látványos formát öltene.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Nagy Bálint, IBS, marketingtanszék-vezető
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A legtöbb díjra esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem.

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

„Az MPRSZ nem egy baráti társaság” - mondja Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség leköszönő elnöke. Interjú.

Nők és férfiak együtt fogtak össze az ügy érdekében, és várják további cégek és vezetők csatlakozását.

Egy nemzetközi, sokszínűséget értékelő rendezvényen kapta az elismerést a plakátkampány.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ezer százalékig egyetértek a cikk írójával. A felelős marketing hosszú távon dolgozik, ezzel értékeket épít, és amikor már tényleg felépítette a valódit, akkor
kezdi "eszközként" használni. És akkor az "eszköz" is képes lesz tartósan "visszadolgozni" a belé fektetett energiákat.

Szeretnék egy ilyen marketing világban élni...
#
"Szombat este egy termék született...".....
...és sajnos erről mások is így fognak vélekedni. A műsort nem igazán követtem nyomon, a döntőt néztem....a hibát a nézők és a zsűri követték el, hogy túl
korán emeltek ki egy tehetséges, de véleményem szerint még (!) cseppet sem életre való gyereket egy olyan döntős mezőnyből ahol többen is megérdemelték volna a
nyereményt, és ami a legfontosabb....készen is álltak volna rá, hogy kezeljék a helyzetet.
Szerintem ezzel több kárt tettek mint hasznot, és ilyen helyzetben pontosan a túl korai siker törheti derékba az ember álmait...amit nem biztos, hogy kompenzál az
egyszeri nyeremény.
...de ez egyéni vélemény... A szakma persze lehetne nagyvonalú....remélhetőleg az is lesz.
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés