hirdetés
hirdetés
hirdetés

El a marketingkezekkel Attilától!

Nagy Bálint, az IBS marketingtanszékének vezetője szerint a Csillag születik 14 éves győztese óriási veszélynek van kitéve, és a marketingeseknek és a médiának önmérsékletet kell tanusítaniuk vele szemben. A Magyar Reklámszövetség volt elnöke szeretné, ha a felelős marketing Attila esetében látványos formát öltene.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Nagy Bálint, IBS, marketingtanszék-vezető
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Csavartak egyet a már ismert Szitu platformon - a kampánybejelentőt olvashatjátok. 

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

A második negyedévben az Alphabet 8,9 százalékkal kevesebb hirdetési bevételt fog elkönyvelni. A Facebook viszont növekedésben marad a rengeteg közösségi kampány miatt.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ezer százalékig egyetértek a cikk írójával. A felelős marketing hosszú távon dolgozik, ezzel értékeket épít, és amikor már tényleg felépítette a valódit, akkor
kezdi "eszközként" használni. És akkor az "eszköz" is képes lesz tartósan "visszadolgozni" a belé fektetett energiákat.

Szeretnék egy ilyen marketing világban élni...
#
"Szombat este egy termék született...".....
...és sajnos erről mások is így fognak vélekedni. A műsort nem igazán követtem nyomon, a döntőt néztem....a hibát a nézők és a zsűri követték el, hogy túl
korán emeltek ki egy tehetséges, de véleményem szerint még (!) cseppet sem életre való gyereket egy olyan döntős mezőnyből ahol többen is megérdemelték volna a
nyereményt, és ami a legfontosabb....készen is álltak volna rá, hogy kezeljék a helyzetet.
Szerintem ezzel több kárt tettek mint hasznot, és ilyen helyzetben pontosan a túl korai siker törheti derékba az ember álmait...amit nem biztos, hogy kompenzál az
egyszeri nyeremény.
...de ez egyéni vélemény... A szakma persze lehetne nagyvonalú....remélhetőleg az is lesz.
hirdetés
hirdetés

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Az Ad World Masters 200 ügynökégi vezetőt interjúvolt meg 55 országból, amely alapján a reklámpiac várakozásait vázolták fel. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés