hirdetés
hirdetés
hirdetés

EKF-reklámfilmeket forgatnak Pécsen

Az Európa Kulturális Fővárosa (EKF) program népszerűsítése céljából háromnapos reklámfilm-forgatás kezdődött Pécsen kedden. A filmeket a Hungarofest készíti.
hirdetés

Imázsfilmet forgat a Hungarofest Pécsen az Európa Kulturális Fővárosa projektre. A forgatás három napig tart, és mint Lelovics Orsolya, a Hungarofest sajtófőnöke elmondta, egyszerre kettő filmet is készítenek, egy tavaszi – nyárit, és egy őszi-télit.

A statisztaként felbukkanó pécsi óvodások, nyugdíjasok és az önkéntes program résztvevői mellett Tóth Szilvia pécsi ex-szépségkirálynő, valamint az előző EKF-szpotban már látható fiatal pár is szerepel a kisfilmekben.

Az MTI megfogalmazása szerint „az új reklámok történetüket tekintve elvontabbak lesznek a korábbinál, mesevilágba kalauzolják majd a tévénézőket. Miután a baranyai megyeszékhely év végéig számos kulturális programmal várja látogatóit, ezért a reklámfilmek úgy mutatják be Pécset, mint egy varázslatos birodalmat, ahol a kultúra életre kel az utcákon és a tereken, a művészeteknek nemcsak befogadói lesznek a városba látogatók, hanem az élmények szerves részei is.”

A sajtófőnök kiemelte, hogy Pécs emblematikus jelképeinél forgatnak csütörtökig, így a reklámokból visszaköszön majd a dzsámi, a Széchenyi tér, a dóm, valamint az EKF-program kapcsán felújított több köztér is.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés