hirdetés
hirdetés
hirdetés

EKF-reklámfilmeket forgatnak Pécsen

Az Európa Kulturális Fővárosa (EKF) program népszerűsítése céljából háromnapos reklámfilm-forgatás kezdődött Pécsen kedden. A filmeket a Hungarofest készíti.
hirdetés

Imázsfilmet forgat a Hungarofest Pécsen az Európa Kulturális Fővárosa projektre. A forgatás három napig tart, és mint Lelovics Orsolya, a Hungarofest sajtófőnöke elmondta, egyszerre kettő filmet is készítenek, egy tavaszi – nyárit, és egy őszi-télit.

A statisztaként felbukkanó pécsi óvodások, nyugdíjasok és az önkéntes program résztvevői mellett Tóth Szilvia pécsi ex-szépségkirálynő, valamint az előző EKF-szpotban már látható fiatal pár is szerepel a kisfilmekben.

Az MTI megfogalmazása szerint „az új reklámok történetüket tekintve elvontabbak lesznek a korábbinál, mesevilágba kalauzolják majd a tévénézőket. Miután a baranyai megyeszékhely év végéig számos kulturális programmal várja látogatóit, ezért a reklámfilmek úgy mutatják be Pécset, mint egy varázslatos birodalmat, ahol a kultúra életre kel az utcákon és a tereken, a művészeteknek nemcsak befogadói lesznek a városba látogatók, hanem az élmények szerves részei is.”

A sajtófőnök kiemelte, hogy Pécs emblematikus jelképeinél forgatnak csütörtökig, így a reklámokból visszaköszön majd a dzsámi, a Széchenyi tér, a dóm, valamint az EKF-program kapcsán felújított több köztér is.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés