hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Együtt kampányol a nőkért a Young & Rubicam és az Elle

A nők és férfiak közötti fizetéskülönbségét célkeresztbe helyező Boldog női újévet! kampány az ügynökség kezdeményezésére született.

hirdetés

A márciusi Elle központi témája a nők és férfiak munkahelyi esélyegyenlősége. A címlapon a Boldog női új évet! mottóval a nemek közötti kereseti résre (gender pay gap) utalnak, de a magazinban helyet kapott egy exkluzív interjú a Facebook operációs igazgatójával, Sheryl Sandberggel, illetve a legfiatalabb, most munkába álló generációval, az Alfa kihívásaival is foglalkoznak.

A Boldog női újévet! kampányt az Elle-nek a Young & Rubicam kreatívjai dobták be, és mint Galácz Karolina, az ügynökség helyettes kreatívvezetője meséli, a magazinnál azonnal vevők voltak az ötletre. A Boldog női új évet! mottóval arra a statisztikára szeretnék felhívni a figyelmet, hogy a nők és férfiak közötti fizetéskülönbség alapján a magyar nők a 2016-os éves bérükért nem 2016 december 31-éig, hanem 2017 február 24-éig dolgoznak. Ennek magyarázata, hogy a KSH tavaly publikált jelentése szerint a magyar nőknek átlagosan 13,2 százalékkal kevesebb a fizetése, mint a férfiaknak.

„Társadalmi párbeszédet szeretnénk elindítani a kampánnyal" - mondja Galácz Karolina.

Egy egész oldalas hirdetéssel indult el a kampány, ami a témát a tartalomba is beemelő Elle mellett a Centrál Médiacsoport más női magazinjában, így a Bestben, a Story magazinban, a Meglepetésben és a Nők Lapjában is megjelent.

Ez a printhirdetés.

A Young & Rubicam házán belül készült kampány részeként fejlesztenek egy Facebook-oldalt is, ami a kampány első online eleme. A Boldog női újévet! legnagyobb durranását február 24-ére időzítik, ez az a nap, amitől kezdve a nőknek "hivatalosan" is elkezdődik az újév. 

Alkotók listája
Account Director: Kénosi Patrícia 
Account Assistant: Hegyi Orsolya
Stratéga: Dinh Dorottya
Helyettes kreatívigazgató: Galácz Karolina
Head of Art: Visy Zoltán
Art Director: Benkő Bálint
Kreatívigazgató: Falvay László

Tavaly ősszel a Kreatív is felvette a genderszemüvegét. Egy online kérdőív és egy mélyinterjús kutatással megtámogatva arra kerestük a választ, hogy egyenlő eséllyel indulnak-e a férfiak és a nők a kreatíviparban, kerülnek-e a nők hátrányos helyzetbe a pályájuk során. Összeségében nagyon jó recepteket kaptunk női sikerre, de sajnos a nyugati piacot mi sem tudtuk lepipálni: olvasóinknál még inkább a régi beidegződések működnek, miszerint a férfiak alkalmasabbak a kreatívvezetőnek, mint a nők

 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés