hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egyszerű indokkal söpörte le a Class FM tulajdonosának kérelmét az NMHH

Azt kérték, hogy az NMHH szüntesse meg az országos kereskedelmi frekvenciára vonatkozó szerződést a Hold Reklámmal.

hirdetés

A Médiatanács visszautasította az Advenio Zrt. kérelmét, amelyben a HOLD Rádiós és Televíziós Reklám Kft. és a Médiatanács között fennálló, országos kereskedelmi rádiós hatósági szerződés megszüntetését kérte. Az elutasítás fő indoka, hogy a kérelmező cég nem ügyfél a szerződéskötési eljárásban, így kívülálló harmadik személyként nincs jogosultsága ilyen kérelmet előterjeszteni - írja az NMHH közleményében.

Rádiós döntések

Az NMHH Médiatanácsa vizsgálta a Nyíregyháza 99,4 MHz és 103,9 MHz helyi rádiós frekvenciák kereskedelmi hasznosítására érkezett pályázatok alaki megfelelőségét. Mindkét frekvenciára pályázott a Krskó Tibor tulajdonában lévő Regionális Rádió, valamint a Sunshine Rádió Kft., illetve előbbire az LB Rádió Kft., utóbbira pedig a jelenlegi üzemeltető Center-Rádió Kft. A tanács valamennyi pályázótól hiánypótlást kért.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.