hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egységesíti vizuális identitását a Reebok

A Reebok 2020-tól egységesíti vizuális identitását és legismertebb Vector logóját, valamint a “drop-R” feliratot használja termékein.

hirdetés

Az új elemek a márka összes sport- és lifestyle termékén megjelennek, beleértve a ruhákat, cipőket és kiegészítőket. Az első, új Vector emblémás kollekció darabjai már ebben a hónapban megérkeznek.

„A Reebok küldetése a sport- és divatvilág ötvözése minden projektjében. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy termékeink ezt a különleges összefonódást tükrözzék. E célkitűzést mentén döntöttünk az új logóhasználat mellett, amely tovább segíti a performance és lifestyle termékvonalaink közötti határok elmosását”  – nyilatkozta Matt O’Toole, a Reebok elnöke.

„A Vector logót a Reebok több mint ötven éve megalkotott dizájnja mentén alkottuk meg. Ez az impozáns és dinamikus embléma a márka legmeghatározóbb kulturális pillanatait idézi fel” – mondta Karen Reuther, a Reebok Creative Direction alelnöke.

A Vector logót 1992-es bemutatása óta a brand számos formában használta, legutóbb a Reebok heritage és lifestyle termékein. Az átdolgozott márkajelzés az eredeti modernizált, kifinomultabb változata. A 2011-ben debütált Reebok Delta logó is megmarad, egyes termékeken, így a CrossFit és UFC felszereléseken továbbra is használatban marad – írja a Reebok közleménye.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés