hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egységesítették a rádiós mérést a piacon

2010 januárjától új mérési módszert alkalmaz a hazai rádiós piac a hallgatottság mérésére. Iparági összefogás, hamarosan jönnek az első az első eredmények az Ipsos-GfK konzorciumtól.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ők voltak 2019 feltörekvői, befutói és rekorderei. (X)

A Politicónak adott interjút a magyar adását újraindító szervezet elnöke.

Az ügynökség TikTok-rajongónak mondja magát, logikusnak tűnt, hogy új kreatívot is a platformon keressenek.

Eheti Kultúrterrorunkban Juhász Noémi írását olvashatjátok, aki megszokott módon könyveket, zenéket, filmeket és egyebeket ajánl, de klasszikus értelemben vett tévézést nem.

Kérjétek meg Papit, Mamit, olvassa el, hogy ne kapjon bírságot az ügyfél.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (7 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
@Konrad: megkövetlek tényleg 49% az internet penetráció ez azt jelenti , hogy legalább 3, 6 millióan csatlakoznak hetente a netre ( Még Kosztolányi is megirigyelné... ) :)
Viszont , most akkor számoljunk: 3, 6 millió és ez 15-63 éves kor közötti kutatás, akkor ebből merítenek valamennyit, mert ugye azt nem tudjuk,menyit... Jön hozzá a
telefon, ami megint egy ismeretlen számhalmaz. Szerinted ez így oké? És ebből jött ki, az az adatsor amire most minden rádiós büszke ... Én kicsit negatív vagyok, de
szerintem az ügynökségeknek ez tökmindegy mert van adat azt jónapot, és tudnak tervezni meg vásárolni. Viszont mint hallgató, szerintem ez egy kicsit bonyolultabb...
#
@Konrad: Nem igazán kell magyaráznom mert a lényeget kihámoztad. 15+ korosztályban 50% lenne internet elérése .... Jó lenne! Viszont, szerintem ha van is átfedés, az nem
szignifikáns és reprezentatív. Ez a kutatási módszer szerintem igazából a 15-35 éves városlakók ( talán megyeszékhelyen élők ) és inkább magas iskolázottságú és
relatíve magasabb jövedelmű lakosokra hajaz. Gondolj bele, mi a helyzet akár egy vidéki városban?? Van még egy problémám, hogy olcsóbb lett, de szerintem ez inkább a
precizitás rovására megy! Bocs ha érthetetlen voltam.
#
Eleve nem igazán értem a mondataidat, nem ártana elolvasni az elküldés előtt. Viszont ezt talán nem értem féle:
"Mivel kb. 4-5% az internet penetráció" - itt pontosan mire gondolsz? A hazai internet penetráció a 15+ -os korosztályban ugyanis 50% körüli. Az persze valóban kérdés,
hogy a ráadióhallgatók halmaza és az internetezők halmaza mennyiben fedi egymást - itt elképzelhető akár egy 4-5%-os mteszet is elméletileg, de ahogy emléxem, ennél
jóval nagyobb az átfedés.
Egyébként a reprezentativitás ezt követően is kérdéses, valóban.
#
@mrfeher: azé , hülye nem vagyok... kedves ezzel csak arra világítanék rá, hogy azok a rádió hallgatók akik rendelkeznek internettel nem biztos, hogy szignifikáns és
reprezentatívak az átlag magyar rádióhallgatóra. Mivel kb. 4-5% az internet penetráció, abból mondjuk, mert nem tudjuk de, kb. kiválasztanak 500 - 1000 főt az nem biztos,
hogy reprezentatív az országos adatokra .... Szigeti Péter Úr, várom a cikket, de szerintem már az előzetesben sem lenne rossz ha az alapszámokkal tisztában vagyunk
nem????
#
@ribbon: az áprilisi Kreatívban ennél jóval részletesebben foglalkozunk majd a témával.
#
@Ribbon: szerinted azzal töltetnek ki online kérdőívet akinek nincs internet hozzáférése?
#
'2010 januárjától az adatgyűjtés hibrid adatfelvételi módszerrel történik, mely során a válaszadók egy része számítógéppel támogatott telefonos (CATI)
megkérdezés során számol be rádióhallgatási szokásairól, míg egy másik csoport a szintén számítógéppel támogatott online (CAWI) módszerrel kitölthető
kérdőív segítségével szolgáltat erről adatokat.

A mérés továbbra is országos, a 15 év felettiekre reprezentatív mintán zajlik, a korábbiakhoz hasonlóan negyedórás hallgatottsági eredményeket szolgáltatva havonta,
a megszokott szoftverekbe – a MédiaNavigátorba és a RádióNavigátorba töltve az adatbázisokat." eddig oké, de mi az az online és mekkora a minta ? Nem mindegy, hogy mi a
reprezentatív és az online az az lenne, hogy azoktól kérdeznek meg rádió hallgatási szokást aki rendelkezik internettel? Buta vagyok, de erre a cikk nem ad választ.
Viszont a " szakma " mellé állt!

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók