hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egységes sales house a CEMP-nél

CEMP Sales House néven értékesíti médiafelületeit a továbbiakban a Közép-Európai Média. A Totalcar, az Inda, a Velvet és a Honfoglaló értékesítése korábban Index név alatt zajlott, az Inforadio.hu-t külső cég kezelte, a Bookline-hoz pedig nem tartozott sales.
hirdetés

Egységes sales house-t hoz létre a Közép-Európai Média Zrt.: a CEMP (Central European Media & Publishing) Sales House január 1-jétől az Index, a Velvet, a Totalcar, a Sport Géza, az Inda, a C-Travel, az Ongo, a Honfoglaló, az Inforadio.hu és a Bookline online felületeinek értékesítését látja el.

A CEMP által összefogott kiadványok médiaértékesítése az Index, a Velvet, a Totalcar, a Sport Géza, az Inda, a C-Travel és az Ongo esetében korábban is azonos szervezeti egységben, de Index brand alatt folyt. A Honfoglalón saját sales-csapat dolgozott, az Inforadio.hu-t az EvoMedia értékesítette, a Bookline pedig értékesítési szempontból most került olyan fejlettségi szintre, ami indokolttá teszi a hirdetésértékesítés megkezdését – tudtuk meg Ziegler Gábor értékesítési igazgatótól.

A vezető szerint az új portfólióval olyan kampányok is megvalósíthatók, amire a korábbi értékesítési struktúra nem adott lehetőséget. A Honfoglaló segítségével nagyobb számban és koncentráltabban érhetők el a 24 év alatti fiatalok, a Bookline által a női felhasználók, az Inforadio esetében pedig bázisuk szélesítéséről van szó a gazdasági, politikai oldalak olvasói körével, ami szintén a korábbinál nagyobb kampányok lebonyolítását teszi lehetővé. A Bookline a várakozások szerint ezen felül a különböző trade marketing elképzelések megvalósításához is ideális terep a havonta több mint háromszázezer online vásárolni szándékozó látogatóval.

Ziegler az új konstrukció előnyének tartja még, hogy a megrendelők egyetlen kapcsolattartó közreműködésével kaphatnak szélesebb körű információkat, kutatási eredményeket, a munkájukat segítő, támogató anyagokat, ezáltal a tervezés, lebonyolítás gyorsabban, hatékonyabban valósulhat meg.

A bevételek változásával kapcsolatban optimista elvárásaik vannak, de hangsúlyozta: az integrációs folyamat több lépésből áll, költség oldalon is felmerülhetnek pozitív hatások, így csupán a várható bevételnövekedés vizsgálata nem adhat teljes képet.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés