hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egységes sales house a CEMP-nél

CEMP Sales House néven értékesíti médiafelületeit a továbbiakban a Közép-Európai Média. A Totalcar, az Inda, a Velvet és a Honfoglaló értékesítése korábban Index név alatt zajlott, az Inforadio.hu-t külső cég kezelte, a Bookline-hoz pedig nem tartozott sales.
hirdetés

Egységes sales house-t hoz létre a Közép-Európai Média Zrt.: a CEMP (Central European Media & Publishing) Sales House január 1-jétől az Index, a Velvet, a Totalcar, a Sport Géza, az Inda, a C-Travel, az Ongo, a Honfoglaló, az Inforadio.hu és a Bookline online felületeinek értékesítését látja el.

A CEMP által összefogott kiadványok médiaértékesítése az Index, a Velvet, a Totalcar, a Sport Géza, az Inda, a C-Travel és az Ongo esetében korábban is azonos szervezeti egységben, de Index brand alatt folyt. A Honfoglalón saját sales-csapat dolgozott, az Inforadio.hu-t az EvoMedia értékesítette, a Bookline pedig értékesítési szempontból most került olyan fejlettségi szintre, ami indokolttá teszi a hirdetésértékesítés megkezdését – tudtuk meg Ziegler Gábor értékesítési igazgatótól.

A vezető szerint az új portfólióval olyan kampányok is megvalósíthatók, amire a korábbi értékesítési struktúra nem adott lehetőséget. A Honfoglaló segítségével nagyobb számban és koncentráltabban érhetők el a 24 év alatti fiatalok, a Bookline által a női felhasználók, az Inforadio esetében pedig bázisuk szélesítéséről van szó a gazdasági, politikai oldalak olvasói körével, ami szintén a korábbinál nagyobb kampányok lebonyolítását teszi lehetővé. A Bookline a várakozások szerint ezen felül a különböző trade marketing elképzelések megvalósításához is ideális terep a havonta több mint háromszázezer online vásárolni szándékozó látogatóval.

Ziegler az új konstrukció előnyének tartja még, hogy a megrendelők egyetlen kapcsolattartó közreműködésével kaphatnak szélesebb körű információkat, kutatási eredményeket, a munkájukat segítő, támogató anyagokat, ezáltal a tervezés, lebonyolítás gyorsabban, hatékonyabban valósulhat meg.

A bevételek változásával kapcsolatban optimista elvárásaik vannak, de hangsúlyozta: az integrációs folyamat több lépésből áll, költség oldalon is felmerülhetnek pozitív hatások, így csupán a várható bevételnövekedés vizsgálata nem adhat teljes képet.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés