hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egységes sales house a CEMP-nél

CEMP Sales House néven értékesíti médiafelületeit a továbbiakban a Közép-Európai Média. A Totalcar, az Inda, a Velvet és a Honfoglaló értékesítése korábban Index név alatt zajlott, az Inforadio.hu-t külső cég kezelte, a Bookline-hoz pedig nem tartozott sales.
hirdetés

Egységes sales house-t hoz létre a Közép-Európai Média Zrt.: a CEMP (Central European Media & Publishing) Sales House január 1-jétől az Index, a Velvet, a Totalcar, a Sport Géza, az Inda, a C-Travel, az Ongo, a Honfoglaló, az Inforadio.hu és a Bookline online felületeinek értékesítését látja el.

A CEMP által összefogott kiadványok médiaértékesítése az Index, a Velvet, a Totalcar, a Sport Géza, az Inda, a C-Travel és az Ongo esetében korábban is azonos szervezeti egységben, de Index brand alatt folyt. A Honfoglalón saját sales-csapat dolgozott, az Inforadio.hu-t az EvoMedia értékesítette, a Bookline pedig értékesítési szempontból most került olyan fejlettségi szintre, ami indokolttá teszi a hirdetésértékesítés megkezdését – tudtuk meg Ziegler Gábor értékesítési igazgatótól.

A vezető szerint az új portfólióval olyan kampányok is megvalósíthatók, amire a korábbi értékesítési struktúra nem adott lehetőséget. A Honfoglaló segítségével nagyobb számban és koncentráltabban érhetők el a 24 év alatti fiatalok, a Bookline által a női felhasználók, az Inforadio esetében pedig bázisuk szélesítéséről van szó a gazdasági, politikai oldalak olvasói körével, ami szintén a korábbinál nagyobb kampányok lebonyolítását teszi lehetővé. A Bookline a várakozások szerint ezen felül a különböző trade marketing elképzelések megvalósításához is ideális terep a havonta több mint háromszázezer online vásárolni szándékozó látogatóval.

Ziegler az új konstrukció előnyének tartja még, hogy a megrendelők egyetlen kapcsolattartó közreműködésével kaphatnak szélesebb körű információkat, kutatási eredményeket, a munkájukat segítő, támogató anyagokat, ezáltal a tervezés, lebonyolítás gyorsabban, hatékonyabban valósulhat meg.

A bevételek változásával kapcsolatban optimista elvárásaik vannak, de hangsúlyozta: az integrációs folyamat több lépésből áll, költség oldalon is felmerülhetnek pozitív hatások, így csupán a várható bevételnövekedés vizsgálata nem adhat teljes képet.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az igen jó fizikummal rendelkező énekes a táplálékkiegészítő-cég nagykövete lett.

A Moziverzum adja majd élőben az idei díjátadót.

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés