hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egyre több reklámos szeretne valódi dolgokat csinálni

Meglátogattuk a 2016-os M+ Lista hatodik helyén álló Leo Burnettet, aminek az érdekességét az adta, hogy az ügynökség anyacége nemrég bejelentette: egy évig nem indulnak reklámversenyeken. A leósok ettől úgy tűnik, nem ijedtek meg, egyébként is álságosnak tartják már kissé a fesztiválbizniszt. Arra viszont kíváncsiak, ki is valójában Marcel.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A lap és a portál is megújul decemberben.

Amely a pr-szakma minőségi elvárásait összefoglaló nemzetközi deklaráció.

Mert a McDonald's jótékonykodott a Big Maccel.

Amelyet Ewan McGregor narrál, és a végén fel is tűnik benne. 

Az ACG mögött az OMD és a DDB Sofia zárt a versenyen.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kizárt dolognak tartom, hogy ez után az írás után még bárkinek kérdéses volna Marcel szerepe és jelentősége.

Teljesen nyilvánvaló: a mesterséges intelligenciával működő rendszer legfőbb feladata nem lesz más, mint PR-cikkeket generálni a Publicis-csoport ügynökségei
számára; olyan mondatokat, amiket a megkérdezettek mesterségesen, intelligenciával mondanak vissza, gépiesen ismételgetve, mennyire hidegen hagyja őket a “díjzárlat”;
hovatovább alig várták, hogy végre meglépje ezt az anyavállalat, hiszen egyébként is elegük van a fesztiválbizniszből, már régóta gyűlölik a reklámszakma ezen
álságos hozzáállását, csak ezt eddig nem akarták senkinek mondani, nehogy abból is csak a feszültség legyen.

A valódi dolgok csinálása iránti igényt egyébként teljesen megértem; gondoljunk csak bele, hogy a Leo Burnettben a szürkeállomány hány százaléka fordítódott arra,
hogy például megalkossa ezt a tökéletesen felesleges dolgot:
https://www.youtube.com/watch?v=TrZS_A7JbaY

Ugyanakkor értem a Marcel-korszak paradoxonát, ami ebben a dilemmában csúcsosodik kifele: “ha egy kollégánknak a között kell választania, hogy ez ember átvegyen-e egy
díjat Portorožban, vagy a Marcel által kínált lehetőségek segítségével mondjuk egy New York-i projekten dolgozzon egy ottani csapattal, nem biztos, hogy az előbbit
választaná.”

Még szép, hogy nem az előbbit választaná.

Inkább dolgozik a New York-i projekten, mert ha lejár a tilalomkorszak, részt vett egy olyan munkában, ami ha jól sikerül, biztos, hogy be fogják nevezni Portoroznál
jóval komolyabb fesztiválokra.

"Merde", mondja majd akkor Marcel, feltéve, hogy sikerül addig lefejleszteni.

A Médiatanács 75 ezer forintra büntette a lapot.

A Marketing&Média kiadója indította.

Összesen négy pályázat kapott elismerést.

De az oldal valójában egész évben monitorozza az akciókat.

hirdetés

Díjátadó: 11.28. (Helyszín: Akvárium 1051 Erzsébet tér 12.)

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés