hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egyre több reklámos szeretne valódi dolgokat csinálni

Meglátogattuk a 2016-os M+ Lista hatodik helyén álló Leo Burnettet, aminek az érdekességét az adta, hogy az ügynökség anyacége nemrég bejelentette: egy évig nem indulnak reklámversenyeken. A leósok ettől úgy tűnik, nem ijedtek meg, egyébként is álságosnak tartják már kissé a fesztiválbizniszt. Arra viszont kíváncsiak, ki is valójában Marcel.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A DMBP-nyertesek kilétére a január 30-i díjátadón derül fény.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Elindult a szavazás az Év Férfija 2019 versenyen.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kizárt dolognak tartom, hogy ez után az írás után még bárkinek kérdéses volna Marcel szerepe és jelentősége.

Teljesen nyilvánvaló: a mesterséges intelligenciával működő rendszer legfőbb feladata nem lesz más, mint PR-cikkeket generálni a Publicis-csoport ügynökségei
számára; olyan mondatokat, amiket a megkérdezettek mesterségesen, intelligenciával mondanak vissza, gépiesen ismételgetve, mennyire hidegen hagyja őket a “díjzárlat”;
hovatovább alig várták, hogy végre meglépje ezt az anyavállalat, hiszen egyébként is elegük van a fesztiválbizniszből, már régóta gyűlölik a reklámszakma ezen
álságos hozzáállását, csak ezt eddig nem akarták senkinek mondani, nehogy abból is csak a feszültség legyen.

A valódi dolgok csinálása iránti igényt egyébként teljesen megértem; gondoljunk csak bele, hogy a Leo Burnettben a szürkeállomány hány százaléka fordítódott arra,
hogy például megalkossa ezt a tökéletesen felesleges dolgot:
https://www.youtube.com/watch?v=TrZS_A7JbaY

Ugyanakkor értem a Marcel-korszak paradoxonát, ami ebben a dilemmában csúcsosodik kifele: “ha egy kollégánknak a között kell választania, hogy ez ember átvegyen-e egy
díjat Portorožban, vagy a Marcel által kínált lehetőségek segítségével mondjuk egy New York-i projekten dolgozzon egy ottani csapattal, nem biztos, hogy az előbbit
választaná.”

Még szép, hogy nem az előbbit választaná.

Inkább dolgozik a New York-i projekten, mert ha lejár a tilalomkorszak, részt vett egy olyan munkában, ami ha jól sikerül, biztos, hogy be fogják nevezni Portoroznál
jóval komolyabb fesztiválokra.

"Merde", mondja majd akkor Marcel, feltéve, hogy sikerül addig lefejleszteni.

A Sans Clichével folytatja a tetőcserépmárka.

Visszatartott vagy az utolsó pillanatban átírt kényes anyagok, berendelt témák. Több egykori zoomos munkatárs mesélt az oldal működéséről.

Van olyan önkormányzat, amely azzal érvel, hogy a szomszédos települések is bevezették már.

Január 15-től várják a jelentkezéseket.

Újraválasztották Sopov Istvánt elnöknek, több új elnökségi tag is érkezett.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg jegyed a bulira!

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés