hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egyre szívesebben osztanak meg személyes infókat a cégekkel a fogyasztók

Hogyan lehet kényeztetni a vásárlókat, és mit tehetnek a márkák, hogy elkerüljék a szakítást? - erre kereste a választ az SAP Hybris globális tanulmánya. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Mérték javaslatát az aHang petícióvá alakította, már 10 ezren írták alá.

A Törley márkája az Igényesférfi.hu online magazinnal indított tartalommarketing-kampányt.

De jócskán növelte látogatottságát az egy héttel ezelőtti vasárnaphoz képest az ATV és a 444 is.

A Vogue sztorija 126 éve indult New Yorkban. Az ördög azóta Pradát visel, a lapot pedig a digitális forradalom sem sodorta el: mi több, Instán is ők a királyok.

Több ellenzéki képviselő éjszakázott a közmédia épületében.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Izgalmasan használ közterületi és beltéri reklámfelületeket a Spar kampánya.

A Grandioso International Management bővíti tevékenységi körét.

Alíz Budapesten és nyolc vidéki városban segít ajándékot választani.

Az ACG-t 5 év után váltja a Wavemaker.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés