hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egymásra talált a slam poetry és a vécécsésze-forradalom

Az öblítóperem nélküli vécécsésze forradalmát a költészet eszközeivel juttatták el százezrekhez.

hirdetés

Rimfree - Freerím. Már a felütése megbabonázó az újszerű vécécsészét népszerűsítő kampánynak. A Geberit cég a vécéhigiénia tematikus feldolgozását népszerű hazai slammerekre bízta.

"A Freerím Slam Poetry Contest 2017 meghívott költői a Geberit Kft. Facebook oldalán augusztus elejétől versenghetnek egymással. Hétről hétre bizonyíthatták, hogy a téma kimeríthetetlen és aktualitása vitathatatlan. A közönség tetszése egyértelmű visszajelzés volt arra, hogy a téma “érinthetetlensége” mellett igenis létezik kreatív, lázító, kedves és filozofikus feldolgozása a Rimfree szabadalom lényegének, az öblítőperem nélküli, környezetbarát WC-csészének" - olvasható a közleményben.

A versenyszabály értelmében a versek arról kellett, hogy szóljanak, hogy a perem nélküli vécécsésze könnyebben tisztán tartható, azaz higiénikusabb, hiszen nem kell attól tartani, hogy a baktériumok megbújnak a perem alatt, ezáltal felesleges víz- és vegyszerhasználattól kímélhetjük meg bolygónkat, és nem mellesleg plusz munkától magunkat, szólt a gondolatmenet. 

Így nézett ki a versenyfelhívó videó.

A kihívásban résztvevő slammerek 10 kulcsszót tartalmazó listát kaptak. A márka fő üzenetét, azaz hogy „modern technológiával a higiéniáért, azaz ha nincs perem, akkor nincs élet a perem alatt” öt meghívott slammer foglalta versbe, ők: Színész Bob, Bánóczi Beáta, Mészáros Péter, Bájer Máté, Pion István. A videókat a Geberit YouTube-csatornáján lehet megnézni, vagy itt lent.

Az elmúlt másfél hónapban nagyjából 300 ezer megtekintést generáltak a videók, illetve több százezer megjelenést a Geberit Facebook oldalán, írja a cég.

A kampányt készítő ügynökség az Arttool Entertainment, a gyártó pedig a 4CUT. Az író-rendezők Győrffy Szabolcs és Tímár Andor.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés