hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egymásra talált a slam poetry és a vécécsésze-forradalom

Az öblítóperem nélküli vécécsésze forradalmát a költészet eszközeivel juttatták el százezrekhez.

hirdetés

Rimfree - Freerím. Már a felütése megbabonázó az újszerű vécécsészét népszerűsítő kampánynak. A Geberit cég a vécéhigiénia tematikus feldolgozását népszerű hazai slammerekre bízta.

"A Freerím Slam Poetry Contest 2017 meghívott költői a Geberit Kft. Facebook oldalán augusztus elejétől versenghetnek egymással. Hétről hétre bizonyíthatták, hogy a téma kimeríthetetlen és aktualitása vitathatatlan. A közönség tetszése egyértelmű visszajelzés volt arra, hogy a téma “érinthetetlensége” mellett igenis létezik kreatív, lázító, kedves és filozofikus feldolgozása a Rimfree szabadalom lényegének, az öblítőperem nélküli, környezetbarát WC-csészének" - olvasható a közleményben.

A versenyszabály értelmében a versek arról kellett, hogy szóljanak, hogy a perem nélküli vécécsésze könnyebben tisztán tartható, azaz higiénikusabb, hiszen nem kell attól tartani, hogy a baktériumok megbújnak a perem alatt, ezáltal felesleges víz- és vegyszerhasználattól kímélhetjük meg bolygónkat, és nem mellesleg plusz munkától magunkat, szólt a gondolatmenet. 

Így nézett ki a versenyfelhívó videó.

A kihívásban résztvevő slammerek 10 kulcsszót tartalmazó listát kaptak. A márka fő üzenetét, azaz hogy „modern technológiával a higiéniáért, azaz ha nincs perem, akkor nincs élet a perem alatt” öt meghívott slammer foglalta versbe, ők: Színész Bob, Bánóczi Beáta, Mészáros Péter, Bájer Máté, Pion István. A videókat a Geberit YouTube-csatornáján lehet megnézni, vagy itt lent.

Az elmúlt másfél hónapban nagyjából 300 ezer megtekintést generáltak a videók, illetve több százezer megjelenést a Geberit Facebook oldalán, írja a cég.

A kampányt készítő ügynökség az Arttool Entertainment, a gyártó pedig a 4CUT. Az író-rendezők Győrffy Szabolcs és Tímár Andor.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

2014 után ez a második alkalom, az első nagyon népszerű volt.

A Bayer megtette, közel százmilliós bírság lett a vége, de csak azért, mert együttműködőek voltak.

A Válasz Online napi frissülést, „oknyomozó” cikkeket és interjúkat ígér, hét volt csapattag fémjelzi.

Az energiavállalat szerint az igazi ajándék a fenntartható jövő. Ennek jegyében folytat 360 fokos kampányt és adventi aktivitásokat.

Az egycentes Whoppert kínáló kampánnyal megint a rivális agyát húzzák.

hirdetés
hirdetés
hirdetés