hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egymásra talált a slam poetry és a vécécsésze-forradalom

Az öblítóperem nélküli vécécsésze forradalmát a költészet eszközeivel juttatták el százezrekhez.

hirdetés

Rimfree - Freerím. Már a felütése megbabonázó az újszerű vécécsészét népszerűsítő kampánynak. A Geberit cég a vécéhigiénia tematikus feldolgozását népszerű hazai slammerekre bízta.

"A Freerím Slam Poetry Contest 2017 meghívott költői a Geberit Kft. Facebook oldalán augusztus elejétől versenghetnek egymással. Hétről hétre bizonyíthatták, hogy a téma kimeríthetetlen és aktualitása vitathatatlan. A közönség tetszése egyértelmű visszajelzés volt arra, hogy a téma “érinthetetlensége” mellett igenis létezik kreatív, lázító, kedves és filozofikus feldolgozása a Rimfree szabadalom lényegének, az öblítőperem nélküli, környezetbarát WC-csészének" - olvasható a közleményben.

A versenyszabály értelmében a versek arról kellett, hogy szóljanak, hogy a perem nélküli vécécsésze könnyebben tisztán tartható, azaz higiénikusabb, hiszen nem kell attól tartani, hogy a baktériumok megbújnak a perem alatt, ezáltal felesleges víz- és vegyszerhasználattól kímélhetjük meg bolygónkat, és nem mellesleg plusz munkától magunkat, szólt a gondolatmenet. 

Így nézett ki a versenyfelhívó videó.

A kihívásban résztvevő slammerek 10 kulcsszót tartalmazó listát kaptak. A márka fő üzenetét, azaz hogy „modern technológiával a higiéniáért, azaz ha nincs perem, akkor nincs élet a perem alatt” öt meghívott slammer foglalta versbe, ők: Színész Bob, Bánóczi Beáta, Mészáros Péter, Bájer Máté, Pion István. A videókat a Geberit YouTube-csatornáján lehet megnézni, vagy itt lent.

Az elmúlt másfél hónapban nagyjából 300 ezer megtekintést generáltak a videók, illetve több százezer megjelenést a Geberit Facebook oldalán, írja a cég.

A kampányt készítő ügynökség az Arttool Entertainment, a gyártó pedig a 4CUT. Az író-rendezők Győrffy Szabolcs és Tímár Andor.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

18-23 évesek jelentkezését várják a Roger Hatchuel Academy 6 napos tréningjére.

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés