hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egymásra talált a slam poetry és a vécécsésze-forradalom

Az öblítóperem nélküli vécécsésze forradalmát a költészet eszközeivel juttatták el százezrekhez.

hirdetés

Rimfree - Freerím. Már a felütése megbabonázó az újszerű vécécsészét népszerűsítő kampánynak. A Geberit cég a vécéhigiénia tematikus feldolgozását népszerű hazai slammerekre bízta.

"A Freerím Slam Poetry Contest 2017 meghívott költői a Geberit Kft. Facebook oldalán augusztus elejétől versenghetnek egymással. Hétről hétre bizonyíthatták, hogy a téma kimeríthetetlen és aktualitása vitathatatlan. A közönség tetszése egyértelmű visszajelzés volt arra, hogy a téma “érinthetetlensége” mellett igenis létezik kreatív, lázító, kedves és filozofikus feldolgozása a Rimfree szabadalom lényegének, az öblítőperem nélküli, környezetbarát WC-csészének" - olvasható a közleményben.

A versenyszabály értelmében a versek arról kellett, hogy szóljanak, hogy a perem nélküli vécécsésze könnyebben tisztán tartható, azaz higiénikusabb, hiszen nem kell attól tartani, hogy a baktériumok megbújnak a perem alatt, ezáltal felesleges víz- és vegyszerhasználattól kímélhetjük meg bolygónkat, és nem mellesleg plusz munkától magunkat, szólt a gondolatmenet. 

Így nézett ki a versenyfelhívó videó.

A kihívásban résztvevő slammerek 10 kulcsszót tartalmazó listát kaptak. A márka fő üzenetét, azaz hogy „modern technológiával a higiéniáért, azaz ha nincs perem, akkor nincs élet a perem alatt” öt meghívott slammer foglalta versbe, ők: Színész Bob, Bánóczi Beáta, Mészáros Péter, Bájer Máté, Pion István. A videókat a Geberit YouTube-csatornáján lehet megnézni, vagy itt lent.

Az elmúlt másfél hónapban nagyjából 300 ezer megtekintést generáltak a videók, illetve több százezer megjelenést a Geberit Facebook oldalán, írja a cég.

A kampányt készítő ügynökség az Arttool Entertainment, a gyártó pedig a 4CUT. Az író-rendezők Győrffy Szabolcs és Tímár Andor.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés