hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egymásra talált a slam poetry és a vécécsésze-forradalom

Az öblítóperem nélküli vécécsésze forradalmát a költészet eszközeivel juttatták el százezrekhez.

hirdetés

Rimfree - Freerím. Már a felütése megbabonázó az újszerű vécécsészét népszerűsítő kampánynak. A Geberit cég a vécéhigiénia tematikus feldolgozását népszerű hazai slammerekre bízta.

"A Freerím Slam Poetry Contest 2017 meghívott költői a Geberit Kft. Facebook oldalán augusztus elejétől versenghetnek egymással. Hétről hétre bizonyíthatták, hogy a téma kimeríthetetlen és aktualitása vitathatatlan. A közönség tetszése egyértelmű visszajelzés volt arra, hogy a téma “érinthetetlensége” mellett igenis létezik kreatív, lázító, kedves és filozofikus feldolgozása a Rimfree szabadalom lényegének, az öblítőperem nélküli, környezetbarát WC-csészének" - olvasható a közleményben.

A versenyszabály értelmében a versek arról kellett, hogy szóljanak, hogy a perem nélküli vécécsésze könnyebben tisztán tartható, azaz higiénikusabb, hiszen nem kell attól tartani, hogy a baktériumok megbújnak a perem alatt, ezáltal felesleges víz- és vegyszerhasználattól kímélhetjük meg bolygónkat, és nem mellesleg plusz munkától magunkat, szólt a gondolatmenet. 

Így nézett ki a versenyfelhívó videó.

A kihívásban résztvevő slammerek 10 kulcsszót tartalmazó listát kaptak. A márka fő üzenetét, azaz hogy „modern technológiával a higiéniáért, azaz ha nincs perem, akkor nincs élet a perem alatt” öt meghívott slammer foglalta versbe, ők: Színész Bob, Bánóczi Beáta, Mészáros Péter, Bájer Máté, Pion István. A videókat a Geberit YouTube-csatornáján lehet megnézni, vagy itt lent.

Az elmúlt másfél hónapban nagyjából 300 ezer megtekintést generáltak a videók, illetve több százezer megjelenést a Geberit Facebook oldalán, írja a cég.

A kampányt készítő ügynökség az Arttool Entertainment, a gyártó pedig a 4CUT. Az író-rendezők Győrffy Szabolcs és Tímár Andor.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés