hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egyetemistákat oktatott a Ringier Axel Springer

A Ringier Axel Springer Magyarország tavaly indított vállalati tréningprogramja, a Digital Media Campus 2017 áprilisában megjelent az egyetemeken is: a cégnél lévő digitális tudást több mint százhúsz kommunikációs szakos hallgatóval osztották meg a szakemberek.

hirdetés

A Ringier Axel Springer digitális megújulást és készségfejlesztést célzó, négy országban zajló oktatási programja kilépett a felsőoktatásba április első hetében Magyarországon: a Digital Media Campus elindította a DMC Days rendezvénysorozatot a Budapesti Corvinus Egyetem és a Debreceni Egyetem kommunikáció tanszékeinek hallgatói számára.

További képekért kattintson!

Gedei Norbert, a Blikk főszerkesztője a lap integrált szerkesztőségi modelljén keresztül mutatta be a print és a digitális kor kihívásait, a Glamour vezető online szerkesztője, Horváth Gergő pedig részletesen elemezte előadásában, hogy miként képes egy divatmagazin-márka a megsokszorozódott médiafelületeken is hiteles maradni az olvasók számára - olvasható a közleményben.

A Digital Media Campus 2017-es céges oktatási programja április 12-én kezdődött huszonegy vállalati dolgozó számára, akik egészen decemberig vesznek részt kéthetente egész napos képzésen, amely a közösségimédia-felületek aktuális trendjeitől kezdve az online videózáson át a virtuális valóságig széles spektrumot ölel fel. Az egyetemi előadások a kommunikáció szakos hallgatókkal a jövőben segítheti a Ringier Axel Springer Magyarország gyakornoki utánpótlását is – a Digital Media Campus képzését ráadásul a médiavállalat idén már a gyakornokok számára is elérhetővé tette.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés