Egyetemisták tátognak a Voda-reklámban
Száz egyetemista szerepel a Vodafone új kampányában, amin az Artificial Group dolgozott. A felvételre és a sajtófotó elkészítésére hat óra állt rendelkezésre.
A Vodafone az évfolyam tarifát választó egyetemista ügyfelei számára albérlet-támogatást ad, erre a lehetőségre pedig egy kampánnyal hívják fel a figyelmet.
A kreatívokon az Artificial Group dolgozott, a videóban egyetemisták playbackelnek, a jeleneteket pedig minimálisan koreografálták. A film készítése során arra törekedtek, hogy úgy nézzen ki, mintha egy valós egyetemista csapat lip dup-videója lenne. Ez a stílus olyan zenei videót takar, amelyben a résztvevők egy ismert zenére tátognak, általában egy kamerával készül vágás nélkül, de létezik többkamerás változata is.
A Vodafone - Évfolyam tarifa üzenete beépítették a film végén a szereplők lip dubjába is. A forgatásra hat óra állt rendelkezésre, ez idő alatt kellett a százfős koreográfiát, és a végleges felvételt is elkészíteni a sajtófotóval együtt. Az Artificial Group úgy tájékoztatott, hogy sem a videó, sem a sajtóanyag nem tartalmaz különösebb utómunkát.

Werkfilm