hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egyetemisták tátognak a Voda-reklámban

Száz egyetemista szerepel a Vodafone új kampányában, amin az Artificial Group dolgozott. A felvételre és a sajtófotó elkészítésére hat óra állt rendelkezésre. 

hirdetés

A Vodafone az évfolyam tarifát választó egyetemista ügyfelei számára albérlet-támogatást ad, erre a lehetőségre pedig egy kampánnyal hívják fel a figyelmet.

A kreatívokon az Artificial Group dolgozott, a videóban egyetemisták playbackelnek, a jeleneteket pedig minimálisan koreografálták. A film készítése során arra törekedtek, hogy úgy nézzen ki, mintha egy valós egyetemista csapat lip dup-videója lenne. Ez a stílus olyan zenei videót takar, amelyben a résztvevők egy ismert zenére tátognak, általában egy kamerával készül vágás nélkül, de létezik többkamerás változata is.

 

A Vodafone - Évfolyam tarifa üzenete beépítették a film végén a szereplők lip dubjába is. A forgatásra hat óra állt rendelkezésre, ez idő alatt kellett a százfős koreográfiát, és a végleges felvételt is elkészíteni a sajtófotóval együtt. Az Artificial Group úgy tájékoztatott, hogy sem a videó, sem a sajtóanyag nem tartalmaz különösebb utómunkát.



Werkfilm

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Az ötlet sem túl eredeti, de jól kivitelezve, akár még hatásos is lehetett volna. Csak hát ez egyáltalán nem sikerült. Bénán van megrendezve a "rendezetlenség",
ügyetlenül van összerakva és nagyon látszik, hogy semmit nem tudtak kezdeni a civil szereplőkkel...
hirdetés
hirdetés

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

4 éve dolgozik a Telenornál, a szakterületén komoly kihívásokat hozott a koronavírus. 

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés