hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egyetemisták tátognak a Voda-reklámban

Száz egyetemista szerepel a Vodafone új kampányában, amin az Artificial Group dolgozott. A felvételre és a sajtófotó elkészítésére hat óra állt rendelkezésre. 

hirdetés

A Vodafone az évfolyam tarifát választó egyetemista ügyfelei számára albérlet-támogatást ad, erre a lehetőségre pedig egy kampánnyal hívják fel a figyelmet.

A kreatívokon az Artificial Group dolgozott, a videóban egyetemisták playbackelnek, a jeleneteket pedig minimálisan koreografálták. A film készítése során arra törekedtek, hogy úgy nézzen ki, mintha egy valós egyetemista csapat lip dup-videója lenne. Ez a stílus olyan zenei videót takar, amelyben a résztvevők egy ismert zenére tátognak, általában egy kamerával készül vágás nélkül, de létezik többkamerás változata is.

 

A Vodafone - Évfolyam tarifa üzenete beépítették a film végén a szereplők lip dubjába is. A forgatásra hat óra állt rendelkezésre, ez idő alatt kellett a százfős koreográfiát, és a végleges felvételt is elkészíteni a sajtófotóval együtt. Az Artificial Group úgy tájékoztatott, hogy sem a videó, sem a sajtóanyag nem tartalmaz különösebb utómunkát.



Werkfilm

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Az ötlet sem túl eredeti, de jól kivitelezve, akár még hatásos is lehetett volna. Csak hát ez egyáltalán nem sikerült. Bénán van megrendezve a "rendezetlenség",
ügyetlenül van összerakva és nagyon látszik, hogy semmit nem tudtak kezdeni a civil szereplőkkel...
hirdetés
hirdetés

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

A cég ügyfelei számára is elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

hirdetés
hirdetés