hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egyesült a Street Kitchen és a Zemagazin.hu

A CEMP-ből való kiválás után vált szét egy időre a két brand. Most megújulva egyesültek.

hirdetés

Fördős Zé személyes brandje tavaly tavasszal vált le egy időre a szintén részben általa működtetett és többnyire a receptvideóiról ismert Street Kitchen gasztroblogról, amikor kivált a blogot addig működtető és tulajdonló CEMP csoporttól. Az egyeztetések alatt, az átmeneti időszakban jött létre a Zemagazin.hu, print verziója már korábban is létezett. Most azonban egyesült a két oldal, a Zemagazin.hu-ra kattintva a Streetkitchen.hu jön be. Fördős mellett több arca is van az oldalnak: Molnár Anna, Máté Szabolcs, Jancsa Jani, Szilágyi Nóri.

"A CEMP csoportból való kiválás után alakult a zemagazin.hu, amely közel egy év alatt óriási fejlődésen ment keresztül, hiszen az induláshoz képest megháromszoroztuk olvasóink számát, és négyszer annyi oldalletöltés van most az oldalon, mint akkor. Viszont ezen idő alatt is folyamatosan azon dolgoztunk, hogy egy megújult Street Kitchen portfólióval léphessünk az olvasók és a hirdetők elé" - írják közleményükban, ez valósult meg május elejére.

A DigitalPeaks viszi a designt, a fejlesztést és a marketinget, a hirdetések értékesítése pedig teljes egészében házon belülre került. Fördős Zé mellett kreatív vezetőként vesz részt a munkában Fördős Péter, akivel annak idején ketten indították el a Szárnyas Ízvadász blogot és a Street Kitchent is.

Az új site bevezetését B2B és B2C kampány kíséri majd. A Zémagazin továbbra is megjelenik majd, és a Street Kitchen brandnek lesz a nyomtatott kiterjesztése.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés