hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új mobilcsomag a Telekom tavaszi kampányában

Két mókás reklámban mesélik el, hogyan és miért született meg az ajánlat. Az alábbiakban mutatjuk a Telekom kampánybejelentőjét.

hirdetés

Kampánycél:

A Telekom tavaszi kampánya egy új platform bemutatkozása. Ezt a platformot a Telekom olyan termék- és szolgáltatás-fejlesztések kommunikálására használja majd, melyek valós ügyféligényeken alapulnak, és az ügyfelek számára relevánsabb, használhatóbb ajánlatokat hoznak.

A kampány azon az insighton alapul, hogy a legjobb, ha nem próbáljuk meg kitalálni, mi a jó az ügyfeleinknek. 

Az első lépésben megújítottuk mobil portfóliónkat: mostantól ügyfeleink maguk állíthatják össze, hogy négy különböző hangcsomagból és öt adatcsomagból  mennyi hanghívás és mekkora adatforgalom kerüljön a saját személyes mobilcsomagjukba.

Kreatív koncepció:

Ennek az ügyfélközpontú gondolkodásnak és az épp aktuális újdonságoknak a bejelentésére született kreatív koncepció hangvételében is a márka egy új oldalát mutatja meg. A kampány azt meséli el, hogyan és miért készült el a Telekom új mobilcsomag-portfóliója. 

A filmek valójában különböző életpillanatokból kiragadott snapek, amelyeken egy karakteres narrátorhang vezet végig. Néhol maguk az emberek is megszólalnak, és hozzáteszik a magukét a gondolatmenethez. 

Sok beszéd:

Sok net:

 

ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízói oldal: Magyar Telekom

Lakossági marketingkommunikációs vezető: Juhász Péter Tibor

Vezető kampánymenedzser: Ábrahám Zsuzsanna, Tóth Balázs

Marketingkommunikációs menedzser: Tóth Réka, Katus Krisztina

Média stratégia: Kapus Zsuzsanna, Kovács Krisztina

PR stratégia: Zoltai Ildikó, Soós Edina

 

Kreatív ügynökség: Isobar Budapest

Kreatív igazgató: Tompa Balázs

Kreatív Group Head, copywriter: Länger Vera

Art director: Bene István, Suhai Dóra

Designers/Motion Designers: György Ottó, Tóth Gyula, Hüse Dávid

Senior Stratéga: Varga Renáta, Száday Balázs

Head of Production: Bányász Kata

Group Account Director: Németh Szonja

Account Team Leader: Németh Anna

Account Manager: Séllei Frigyes, Hadacs Bálint

Head of Social: Rényi Balázs

 

Gyártóház: Fox Production

Producer: Vass Csaba

Gyártásvezető: Závodszky Tamás

Rendező: Menzkie

Operatőr: Erdély Mátyás

Vágó: Gothár Márton

Art Director: Törőcsik Ambrus

Colorist: Vándor Ádám

Stylist: Dévényi Dalma

 

Médiaügynökség: MEC

Senior Strategic Planner: Hegyi Renáta

Digital planner: Palffy-Szabó Dóra

Deputy Business Unit Director& Communications Manager:Arany Tünde

 

PR ügynökség: Uniomedia PR ügynökség

Győri Krisztina – Deputy CEO Client Management

Rényi Ádám – Creative Content Director

Szabó Hedvig – Account Director

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés