hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy vizslakölyök a főszereplője az MTÜ nyári kampányának

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) kezdeményezésére júniusban országos kampány indult, melynek célja az MTÜ közlése szerint, hogy az alsó tagozatos iskolások jobban megismerjék Magyarországot. A cél, hogy a gyerekek a kampány segítségével ne csak a kötelező tanórai keretek között tanuljanak az ország látványosságairól és természeti kincseiről, hanem Kajlát, a kíváncsi magyar vizslakölyköt követve virtuálisan és személyesen is felfedezzék az ország szépségeit. A „Hol vagy, Kajla?” elnevezésű kampányhoz partnerként csatlakozott többek között a MÁV Csoport, a Magyar Posta, a Magyar Turisztikai Szövetség, az Oktatási Hivatal és a SPAR Magyarország is, utóbbiak nyári matricagyűjtő albumot is kihoztak az aktivitás részeként.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

 A TV2 közleményében csak magyar Dallasként fémjelzett sorozat történetének középpontjában az egyedülálló és hatásos gyógyvíz álll majd.

Egy elemzés szerint két év alatt 52 ezer munkahely szűnhet meg csak az Egyesült Államokban.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A fejenként 150 000 Ft-os gyorssegély mellett a MAKSZ egy, az iparágra szakosodott álláskereső portált is létrehozott.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

Kárpáti Márton, az Index egyik volt főszerkesztő-helyettese alapított új médiacéget.

Augusztus 17-től kapható Szeged első független hírportáljának, a Szegeder.hu-nak az első nem online kiadványa. 

A provokatív ökológiai találkozót Nógrád megyében tartják.

Pais Mónika került a budapesti multifunkcionális kompetencia központ élére – írja közleményében az alkoholos italokat gyártó és forgalmazó vállalat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés