hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy varázslatos esti mese elevenedik meg a H&M karácsonyi reklámjában

Nicki Minaj rapper és Jesse Williams színész mint szülők és egyben meseszereplők vesznek részt a háromperces produkcióban. 

hirdetés

Egy cuki kislány nem tud elaludni, az apukája (Jesse Williams) váltja felmentő seregként így az anyukát (Nicki Minay), az esti mesét meg improvizálja. A történet főszereplője a Mikulás gonosz testvére lesz, John Turturro nagyszerű beugrása, aki nem adja az ajándékokat a gyerekeknek, hanem épp ellenkezőleg csak gyűjtögeti őket szegény kicsit bánatára. A helyzeten egy bátor kislány (az ágyban elaludni próbáló) változtat, kalandos útja során pedig találkozik a bölcs (újra Nicki Minaj) és a leggyorsabb tündérrel is (őt meg Jesse Williams alakítja megint). De inkább nézzétek meg, mert nagyon szép 3 perc lett. 

Innen.

 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés