hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy romantikus tévécsatornával kevesebb

A magyar Romance TV megszűnik, Vajna verhette a szöget a koporsójába.

hirdetés

A 24.hu számol be róla, hogy megszűnik a Romance TV, legalábbis nálunk, ugyanis kivonul Magyarországról annak tulajdonosa, a Mainstream Media AG. Az online lap a sat-tv-radio.hu értesülései alapján erősíttette meg a hírt, amely szerint július 31-től nem csak a magyar, de a cég román sugárzása is megszűnik.

A csatorna két éve indult, de nem tudott áttörést elérni, egyrészt azért, mint írják, mert a kábelszolgáltatok ritkán vették be a kínálatukba, másrészt, mert Andy Vajna, azaz a TV2 Csoport pár hónappal az indulásuk után épp ugyanolyan profilú (azaz szappanoperákat sugárzó) csatornát indított Isaura TV néven.

A Romance TV mögött álló Mainstream Media AG amúgy német cég, és többek között Lengyelországban is sugározza a romantikus csatornát.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Jóestét kívánok.
Nemérdekel a 24 nevű banda információja.
Kérem vissza a csatornát! Kérem vissza, és aheyett, hogy a jó csatornákat teszik tönkre, gyilkos, erőszakos szarsággá, inkább azokat szüntetnék meg, a Romance, és a
hozzá hasonló médiák helyett. Értékelném, ha a Romance visszajönne, az erőszakos, gyilkos, és hasonló filmeket sugárzó csatornák pedig lehúznák a rolót.
Köszönöm.

Tehetségkutató műsorként tér vissza a Sztárban sztár a TV2-re – értesült a SorozatWiki.

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés