hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy reklámfilm, amitől rosszul lettünk

A siketek és hallássérült emberek nehéz sorosára hívja fel a figyelmet egy reklám. A szerkesztőséget megosztotta. Az olvasó mit gondol?

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Már most elég impozáns a jövő évi Brain Bar előadóinak listája.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#

Vegyük sorra:

1. A kommunikációs sokkolás a közcélú reklámok adekvát technikája. Sőt e téren sokkal több megengedett, mint egyéb témákban (persze itt is kötelezően
betartandók a gyerekek és egyéb érzékeny szegmensek védelmére hozott szabályozások).

2. De a sokkolásnak közcélú üzenetben is csak akkor van értelme, ha célja is van. (pl. a kátrányos, kiboncolt tüdő, a rákos nyelv a cigis dobozon). Más kérdés,
hogy a sokkolás ritkán éri el a célját. Pl. kutatások szerint a dohányosok legyintenek az undorító fotókra, mondván, mit érdekli őket egy évtizedek múlva esetleg
bekövetkező baj. Valamiben meg kell halni - mondják.

3. A sokkoló motívum legyen adekvát a témához és a célcsoporthoz. A bontott csirke ilyetén bemutatása viszont inadekvát. A hallásvesztés tragikus dolog , de mégsem
nem azonos a brutális kivégzéssel, a halállal, a "kibelezett csirke érzéssel", ha lehet ilyenről beszélni egyáltalán. És egyáltalán nem illik a témából
következően jóérzésű, adakozó lelkületű célcsoporthoz. A bontott csirke használata itt egy modoros baromság. Nem kreativitás, hanem geg. Végzetesen szar geg. Ilyen
csirkét egyébként a piacokon tömegével látunk, tehát sem nem originális, sem nem megrázó, sem nem értelmes. Csak gagyi. És hatásvadász. De sajnos a Pampalini féle
eredménnyel.

4. Ilyen csirkemotívumot reklámokban - csirkereklámokban! - is látunk. Például: http://www.adsora.com/food/real-good-chicken-ads , vagy:
http://adsoftheworld.com/media/print/refisal_chicken , netán: http://www.stillad.com/mccormicks-your-food-will-get-prettier-2973.htm . Satöbbi. Az "ötlet": lerágott
csirkecsont.

Sommás véleményem: ez egy hatalmas kreatív puki. Ennyi munkát, pénzt, jó szándékot és miegymást így elcseszni...

hirdetés

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés